15 Декември, 2025
0.0365

УЕФА и Пепси за прв пат претставуваат музички настап во живо на финалето на УЕФА Лигата на шампиони

Објавено во: Мои пари 27 Април, 2016 14:24

Добивај вести на Viber

УЕФА и Пепси информираат дека за првпат, финалето на УЕФА Лигата на шампиони ќе вклучува глобален музички настап во живо како дел од церемонијата на отворање. На 28 мај на стадионот ЏузепеМеаца во Милано, Италија, во рамките на УЕФА Лига на шампиони церемонијата на отворање претставена од Пепси ќе настапува Алиша Кис, како првиот артист кој ќе ја отвори новата забавна ера за финалето на УЕФА Лигата на шампиони. Емитувана во повеќе од 220 земји, финалето на УЕФА Лигата на шампиони е најгледаниот годишен спортски настан во светот.

PR_UEFA KEY VISUAL_FINAL„Навистина сум возбудена да ја споделам мојата нова музика на финалето на УЕФА Лигата на шампионите, настан кој се прославува во секој дел на светот”, изјави АлишаКис,„ова ќе биде моќен момент во историјата, кој го претставува духот на сите сличности кои ги делиме, без разлика каде живееме и кои сме. Чест ми е да бидам специјален дел од такво искуство.”

Оваа година церемонијата на отворањето на финалето на УЕФА Лигата на шампиони презентирана од Пепси ќе ги спои световите на светски реномирана музика, забава и спорт, додека истовремено ќе ги слави дизајнот и модата како заштитен знак на градот домаќин – Милано.

„Музиката, забавата и спортот отсекогаш биле витален дел од ДНК кодот на Пепси. Ние сме брендот кој ги спои маркетингот и забавната индустрија и продолжи да ги турка креативните граници”, изјави Карла Хасан, Заменик Генерален директор во ПепсиКо. „Преку креирање на глобалната сцена како дел од финалето на Лигата на шампиони, Пепси ќе произведе епски момент за паметење, кој ќе привлече уште поголема база на фанови на теренот, ќе ја зголеми возбудата за финалето во 2016 година и ќе воспостави нова традиција за еден од најомилените спортски спектакли во светот.

Оживеаната церемонија на отворање ја одбележува експанзијата на постоечкото партнерство меѓу ПепсиКо и УЕФА Лигата на шампиони, преку носење на еден од најстраствените светски музичари на масовна светска публика и дополнително ја зголемува возбудата и величественоста на најгледаниот годишен спортски настан во светот. ПепсиКо за првпат ги здружи силите со УЕФА Лигата на шампиони во 2015 година, најавувајќи партнерство со престижниот европски фудбалски турнир, каде Lay’s, Gatorade и Pepsi MAX/Pepsi се водечки брендови за време на натпреварите.

Гај Лоран Епстин, Маркетинг директорот на УЕФА изјави, „Со легендарната историја во музиката, Пепси беше идеален партнер за носење на епскиот музички настап на најгледаниот светски спортски настан за првпат, и претставува чест за УЕФА што Алиша Кис ќе настапува во Милано.  Финалето на УЕФА Лигата на шампиони е крајната етапа на европскиот фудбал, кој ги спојува двата најдобри тимови на континентот. Со толку високо почитуван и навистина глобален артист кој ќе настапува пред финалето на УЕФА Лигата на шампиони, реномето на натпреварот се зголемува уште повеќе, и како резултат на тоа, ќе привлече повеќе демографски групи како гледачи, што во крајна мера дополнително го зацврстува глобалниот статус на УЕФА Лигата на шампиони.

Како дополнување на настапот на церемонијата на отворање на финалето на УЕФА Лигата на шампиони, спонзорирана од Пепси, Кис – која неодамна се приклучи на 11-тата сезона за хит шоуто на NBC, TheVoice во САД и ќе го промовира својот 8ми албум оваа година – ќе биде вклучена во интегрираните елементи на кампањата, кои ќе го најават нејзиниот настап.

За повеќе информации, посетете ја: www.facebook.com/uefachampionsleague.

Можеби ќе ве интересира

ВИДЕОЛОТАРИЈА ЈА РЕАЛИЗИРАШЕ ТРАДИЦИОНАЛНАТА 25 КРВОДАРИТЕЛНА АКЦИЈА

ВИДЕОЛОТАРИЈА ЈА РЕАЛИЗИРАШЕ ТРАДИЦИОНАЛНАТА 25 КРВОДАРИТЕЛНА АКЦИЈА

Еден чекор ве дели од длабинска хидратација – откријте ја тајната на совршената кожа!

Еден чекор ве дели од длабинска хидратација – откријте ја тајната на совршената кожа!

Штефан Павлињек во „бизнис-клуб плус“: „Вработувањето на младите по завршувањето на нивното образование е можност да се спречи нивното иселување“

Штефан Павлињек во „бизнис-клуб плус“: „Вработувањето на младите по завршувањето на нивното образование е можност да се спречи нивното иселување“

Богати празници со „Лото 7“ - 7-ка над 1 000 000 евра може да оствари повеќе од еден сон

Богати празници со „Лото 7“ - 7-ка над 1 000 000 евра може да оствари повеќе од еден сон

ТАВ Македонија го прослави 3 милионитиот патник во една година на Меѓународниот Аеродром Скопје

ТАВ Македонија го прослави 3 милионитиот патник во една година на Меѓународниот Аеродром Скопје

Македонија2025 со рекордни резултати во 2025: поддржани 2.573 лидери и таленти, 168 бизниси и 190 стипендисти

Македонија2025 со рекордни резултати во 2025: поддржани 2.573 лидери и таленти, 168 бизниси и 190 стипендисти

Дијалог меѓу традицијата и современоста во Скопје Cити Mол

Дијалог меѓу традицијата и современоста во Скопје Cити Mол

Заедно за подобро здравје, кредит со 0% камата!

Заедно за подобро здравје, кредит со 0% камата!

СО ПОДДРШКА ОД ВИДЕОЛОТАРИЈА КАСИНОС АВСТРИЈА, ОПЕРСКАТА КЛАСИКА „СЕВИЛСКИОТ БЕРБЕР“ ВО МОБ

СО ПОДДРШКА ОД ВИДЕОЛОТАРИЈА КАСИНОС АВСТРИЈА, ОПЕРСКАТА КЛАСИКА „СЕВИЛСКИОТ БЕРБЕР“ ВО МОБ