Добивај вести на Viber
Бојкотот на српските хипермаркети заврши успешно благодарение на Фејсбук и Твитер, соопшто Здружението на потрошувачите во Србија. Бројот на активните учесници кои го поддржале бојкото изнесува 5.000. А според податоците на Здружението првиот ден од бојкотот 15.000 луѓе не отишле да пазаруваат во хипермаркетите. Вториот и третиот ден бројката се искачила на 25.000.
И сето тоа благодарение на социјалните мержи. За бојкотот преку Фејсбук и Твитер секојдневно биле информирани околу 250.000 луѓе, а околу 30.000 од нив коментирале, сугерирале и поддржувале, соопшти Здружението.
-Од овој бојкот произлегоа и неколку нови иницијативи, за воздржување од купување секоја среда или купување диреткно од производителите наместо од маркетите“, соопшти Здружението.
Бојкотот беше организиран од понеделникот до средата во знак на револт заради зголемувањето на цените за 30% во сите хипермаркети.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.