Добивај вести на Viber
Најголем скок досега, во последните девет месеци забележа продажбата на шведскиот ланец на продавници „Hennes & Mauritz“, објавија од компанијата.
Продавниците кои се отворени една година и подолго забележале поголема продажба за 3 % во однос на истиот период лани, а пресметано во локални валути, а вкупната продажба надминала 13 %.
Извршниот директор на шведската компанија, Карл Јохан Персон, ја потенцира неочекувано добрата распродажба на новите модни линии. Тој, сепак, предупреди дека можната причина за тоа е невообичаеното ладно време во тој период од годината.
Во компанијата не ги кометираа податоците за продажбата во јуни. На крајот на јуни, „H&M“ имаше вкупно 2,926 продавници, 330 повеќе од крајот на јуни минатата година.