Летниот бум на патувањата во Кина ќе го поттикне економскиот моментум
Објавено во: Економија 05 Јули, 2024
Извор: Ксинхуа
Кина се подготвува за значителен пораст на патувањата и туризмот со почетокот на раздвижената сезона на летни одмори, при што аналитичарите очекуваат toa дополнително да го поттикне економското закрепнување.
Патувачката индустрија направи опсежни подготовки за летниот налет, бидејќи патниците интензивно воздушни и железнички линии.
Кина очекува 860 милиони патници со железница во јули и август, во просек 13,87 милиони дневно. Оваа силна побарувачка за патувања е главно поттикната од летните одмори, туристите и семејните посетители, според China State Railway Group Co., Ltd.
Железничките оператори планираат да го зголемат транспортниот капацитет со распоредување на 276 дополнителни привремени возови дневно, што е зголемување за 128 во однос на истиот период минатата година. Севкупно, околу 11.500 возови се планирани на национално ниво секој ден.
Според податоците од апликацијата за патувања со летови Umetrip, резервациите за домашни летови од 1 јули до 31 август надминаа 18 милиони, што бележи зголемување од 23 отсто во однос на истиот период во 2023 година. Во меѓувреме, планираните влезни и појдовни летови изнесуваат приближно 145.000.Резервирани се речиси 7 милиони билети, речиси двојно повеќе од минатата година.
Неколку авиокомпании рекоа дека нивните планирани дневни домашни летови ќе ги надминат нивоата пред пандемијата од 2019 година, а меѓународните летови се очекува да се совпаѓаат со оние од 2019 година. Дополнителни летови се закажани за популарни туристички дестинации, вклучувајќи ги градовите во Ксинџијанг, Сечуан и Хаинан.
Зад зголемениот налет на патувањата се крие енергичната „економија на летните одмори“, поттикната од туристичките барања, како што се едукативните и семејните тури.
Според туристичката агенција Ctrip, речиси 40 отсто од нејзините летни патници избрале туристички атракции погодни за деца, а познатите тематски паркови во Пекинг, Шангај, Гуангжу и Жухаи се појавуваат на туристичката мапа како врвни семејни дестинации.
„Популарноста на семејните патувања и едукативните патувања ја нагласува зголемената побарувачка за збогатување на семејните интеракции и образовните искуства“, рече Ксијао Пенг, истражувач во онлајн туристичката агенција Qunar.com. „Ваквите патувања, исто така, ја поттикнуваат трансформацијата на туристичката индустрија кон диверзификација и персонализирани искуства“.
Кинеските власти веќе спроведоа мерки за да им помогнат на туристичките бизниси да ги задоволат барањата на потрошувачите кои стануваат се поголеми.
Речиси 37.000 настани за потрошувачка на културен туризам ќе бидат лансирани низ целата земја во текот на летото, според Фу Ханксиао, претставник на Министерството за култура и туризам. Овие настани покриваат над 4.000 категории на потрошувачка и вклучуваат атрактивни мерки како што се купони, попусти и прифатливи пакети.
Аналитичарите веруваат дека индустриите како што се туризмот, образованието и забавата ќе напредуваат во наредните години поради зголемената побарувачка за квалитетни и персонализирани опции во текот на летната сезона, служејќи како нов катализатор за економски моментум.
Летниот ентузијазам за патување меѓу туристите, исто така, доведе до пораст на резервациите за појдовни патувања. Според туристичката платформа Tuniu.com, излезните патници сега сочинуваат 39 отсто од вкупниот број. Ctrip известува дека барањата за визи се удвоиле од вториот квартал во споредба со истиот период во 2023 година.
Во последниот чекор кон отворањето, Кина неодамна спроведе безвизна политика за патниците од неколку земји, а повеќе дестинации во странство изразуваат топло добредојде за кинеските туристи.
Кинеската трговија со услуги продолжи да бележи брз раст во првите пет месеци од 2024 година, со зголемување на вредноста за 16 отсто на годишно ниво, проследен со фантастичен раст на туристичките услуги, соопшти Министерството за трговија во четвртокот.
Одржувајќи висока стапка на раст, увозот и извозот на туристички услуги изнесува 819,72 милијарди јуани, што претставува зголемување од 48,4 отсто, што го прави најголемиот сектор во трговијата со услуги.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.