„Apple“ го претстави можниот „убиец“ на „Spotify“
Објавено во: Мои пари 09 Јуни, 2015 14:27
„Apple Music“ интегрира во себе социјална мрежа, 24-часовна онлајн радио подршка и препораки на базата за алгоритми и предлози на уредување.
Кога во 2014 година „Apple“ се стекна со производителот на слушалки „Beats“ за околу 3 милијарди долари, многу аналитичари сметаа дека Концернот е заинтересиран помалку од самите слушалки, отколку од истоимената стриминг услуга. Сепак „Beats Music“ нуди врз основа на бројни договори со музичката индустрија милиони песни. Што планираше да прави „Apple“ навистина со „Beats Music“, остана долго време нејасно, досега. Со седиште во „Cupertino“ концернот ја претстави својата конференција за програмери „WWDC“ својата музичка услуга под името „Apple Music“.
Во иднина „Apple Music“ ќе се вградува во музичките апликации за „iPhone“ и „iPad“, услугата ќе може да се користи и на „Mac“ и на компјутери со „Windows“. Поинаку кажано тоа значи дека корисникот ќе може да слуша листи кои се запишани на хард дискот со музика, така и емитува онлајн песни и музички спотови. Дали тоа, е слично на премиум услугата на „Spotify“, ќе функционира и офлајн, засега не е јасно. „Apple Music“ ќе е достапна и за „Android“ уредите во есен. И во минатото компанијата истакнуваше дека не исклучува апликации за „Android“.
Во услугата има и порака од „Beats Music“: ако ја стартувате музичката услуга, ќе може да ги споделите своите омилени групи, а уредот ќе ви препорачува соодветните поврзани песни. За разлика од конкурентите, сепак „Apple Music“ ги дава препораките не само на база на алгоритми, а и со помош на специјализирана редакција, пренесува „Bloomberg“.
Долго време се шпекулираше и зошто „Apple“ го назначи во почетокот на летото минатата година познатиот „BBC-DJ Дзеин Лав“. Сега избувна и бомбата - заедно со „Apple“ тој работи на сопствена радиостаница со името „Beats 1“. Таа ќе е интегрирана во „Apple Music“ и ќе емитува 24 часа на ден музика и емисии, во живо од Њујорк, Лос Анџелес и Лондон.
Друга карактеристика е фактот дека „Apple“ интегрира во Music еден вид на социјална мрежа за луѓето на уметноста. Музичарите ќе имаат можност да создадат профил , да составуваат и потоа да споделат со публиката одделни делови од песни, фотографии или видео. Корисниците на „iTunes“ ќе можат да ги споделуваат на „Facebook“ и „Twitter“ и да ги коментираат, но нема да можат да создаваат сопствени профилни страници. Да потсетиме дека сличен концепт прогон и во 2010 година со својата музичка мрежа „Ping“ која затворија две години подоцна поради недостатокот на успех.
„Apple Music“ ќе стартува на 30 јуни во 100 земји во целиот свет со апликации и за „Android“ и „Windows“. Во однос на цената, сепак „Apple“ не си дозволува експерименти. Ривалот „Spotify“, „Google Play Music“ ќе чини исто по 10 долари месечно. За 5 долари дополнително сепак шестмина корисници ќе можат да ги споделат на една сметка. „Apple“ нуди и квартален бесплатен пробен период без претплата.
Иако подоцна влегува во стримувањето, „Apple“ може агресивно да ги натера своите милиони корисници на „iTunes“, поголем дел од кои веќе ги регистрирале нивните кредитни картички во услугата, да се вратат на Претплатничкиот модел со користење на истите уреди на кои се слушаат песните и албумите.
„Apple“ продава 80 до 85% од превземена музика во светот, тврдат претставниците на музичката индустрија. Компанијата сепак е поврзана само со мал дел од бизнисот со стриминг кој се здобива со популарност во светски рамки. Од 110-те милиони луѓе кои купиле музика од „iTunes Store“ минатата година, во просек еден клиент има потрошено повеќе од 30 долари за 12-месечен период. Убедувањето на значителен дел од овие купувачи е да се префрлат на други производи, кои чинат 120 долари годишно, ќе биде предизвик, но ќе му донесе повеќе приходи на „Apple“ и на издавачките компании.
„Spotify“ има 86% удел на пазарот на стриминг услуги во САД. Се проценува дека уделот на меѓународниот пазар е исто толку голем.
Можеби ќе ве интересира
ПУШТЕНА ВО УПОТРЕБА НОВАТА МИКРОБИОЛОШКА ЛАБОРАТОРИЈА ЗА КВАЛИТЕТ НА „АЛКАЛОИД“ ПРИ ОФИЦИЈАЛНАТА ПОСЕТА НА ВЛАДИНА ДЕЛЕГАЦИЈА НА КОМПАНИЈАТА
Емисиите од работата на ТИТАН УСЈЕ се под граничните вредности определени со Закон
Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот „Знаење + CO₂ -“
Никотински ќесички како модерна еволуција на снус без тутун
Мало отрезнување за акциите со вештачка интелигенција
Просечната цена на струјата на HUPX берзата за 19 декември изнесува 134,46 евра за мегават час, на МЕМО 154,75 евра за мегават час
Првпат во Македонија: Во „Аџибадем Систина“ изведена имплантација на вештачки колк кај 14-годишно дете




