16 Мај, 2024
0.0254

Атлантик група го превзема Strauss Adriatic

Објавено во: Мои пари 29 Февруари, 2024

Добивај вести на Viber

Атлантик Група на 1 март ја реализира трансакцијата со која ја презема компанијата Strauss Adriatic, сопственик на српските брендови за кафе Doncafe и C kafa, кои со оваа аквизиција им се придружуваат на регионалните лидери Гранд кафе и Баркафе. во поширокото портфолио. Покрај познатите брендови, Атлантик превзема и модерен производствен капацитет во индустриската зона Шимановци кај Белград и 220 вработени. Трансакцијата претходно беше условно одобрена од Комисијата за заштита на конкуренцијата во Република Србија.

„Оваа аквизиција ја потврдува стратешката определба на Атлантик Група да ја зајакне својата основна дејност, во која значаен дел има кафето. Верувам дека сите ние - како деловни субјекти, менаџментот на двете компании, вработените, пазарот и потрошувачите - можеме да бидеме задоволни од исходот на оваа трансакција. Како лидер на пазарот, секогаш ја имаме во предвид нашата одговорност за развој на оваа категоријата во целиот регион на југо источна Европа и ќе продолжиме да работиме во таа насока. Пред се, им посакувам искрено добредојде на Doncafe, C кафе и колегите во нашиот систем, очекувајќи го растот и развојот што ни претстои“, изјави потпретседателот на Атлантик Група за стратешка област Кафе, слатко и солени, Мате Штетиќ.

„Среќни сме што најдовме стратешки партнер кој ќе биде подеднакво посветен на развојот на нашиот постоечки бизнис во Србија и регионот, на нашите силни брендови, вработените и самата категорија кафе. Горди сме на резултатите што ги постигнавме досега и убедени сме дека Атлантик Група ќе продолжи успешно да развива интегриран бизнис со кафе на српскиот и регионалниот пазар“, изјави извршниот директор на Strauss Adriatica, Синиша Даничиќ.

Атлантик Група има намера значајно да инвестира во развојот на бизнисот со кафе, во производството, во развојот на технологијата, како и во брендовите, нивното портфолио, да ја развива комуникацијата во малопродажниот и HoReCa сегментот. Органски развој на клучните категории на производи (кафе, чоколадо и слатки и солени грицки, сувомеснати намази и безалкохолни пијалоци) и стекнување нови силни брендови во овие категории, е основата на развојната стратегија на компанијата. Последната аквизиција е важен чекор на патот кон реализација на стратегијата, како и придонес за растот на категоријата кафе во Србија и регионот и зајакнување на конкурентноста на регионалната индустрија за кафе, како  и локалните брендови.

ПР објава

Можеби ќе ве интересира

Летна академија Vibe On со Шпаркасе Банка!

Летна академија Vibe On со Шпаркасе Банка!

САМИТ НА МАКЕДОНИЈА2025: Неопходен е консензус на патот до просперитет и една визија за забрзан раст

САМИТ НА МАКЕДОНИЈА2025: Неопходен е консензус на патот до просперитет и една визија за забрзан раст

Втора Т Бизнис конференција на Македонски Телеком

Втора Т Бизнис конференција на Македонски Телеком

Групацијата БАЛФИН доаѓа во Канада, се подготвува нов проект за недвижности

Групацијата БАЛФИН доаѓа во Канада, се подготвува нов проект за недвижности

Изберете да студирате на Growth Labs Academy и создадете иднина по своја мерка

Изберете да студирате на Growth Labs Academy и создадете иднина по своја мерка

Diners Club Македонија со голема наградна игра „КОГА ПОВЕЌЕ ЗНАЧИ ПОВЕЌЕ“

Diners Club Македонија со голема наградна игра „КОГА ПОВЕЌЕ ЗНАЧИ ПОВЕЌЕ“

Најновата линија на телевизори и звучници со вештачка интелигенција на Samsung е веќе достапна во редовна продажба во Македонија

Најновата линија на телевизори и звучници со вештачка интелигенција на Samsung е веќе достапна во редовна продажба во Македонија

Летна наградна авантура со Веро, 400.000 денари за најсреќниот купувач

Летна наградна авантура со Веро, 400.000 денари за најсреќниот купувач

Азески го прими раководството на „Бехтел и Енка“

Азески го прими раководството на „Бехтел и Енка“