19 Декември, 2025
0.0397

„Атлантик Група: Како растот на приходите не успеа да ја одржи добивката?“

Објавено во: Економија 24 Јули, 2025 13:04

Добивај вести на Viber

Приходите од продажба изнесуваа 559,5 милиони евра, што претставува раст од 9,2 проценти во споредба со истиот период минатата година.

Атлантик Група оствари нето добивка од 14,8 милиони евра во првата половина од оваа година, што е намалување од 39,4 проценти во споредба со истиот период минатата година, објави Атлантик. Добивката пред камати, даноци, амортизација и депрецијација (EBITDA) изнесуваше 50,7 милиони евра и се намали за 11,7 проценти. Приходите од продажба изнесуваа 559,5 милиони евра, што претставува раст од 9,2 проценти во споредба со истиот период минатата година.

Во првата половина од годината, како што е наведено во соопштението за медиумите, најзначаен раст меѓу стратешките деловни области (SBA) постигнаа Кафето (27,1 проценти), Донат (14,5 проценти) и Деликатесните намази (13,6 проценти). Кафето, како најголема поединечна категорија, учествува со 25,4 проценти во вкупните приходи. Во сегментот на дистрибуција, најголем раст е забележан во Стратешката дистрибутивна област (SDA) Србија (25,2 проценти) и Северна Македонија (13,9 проценти).

На најголемиот пазар, Хрватска, остварени се приходи од продажба од 181,9 милиони евра, што е зголемување од речиси шест проценти. Ова, како што е наведено, дополнително ја зајакна пазарната позиција. Во вкупната продажба на Атлантик Група, сопствените брендови учествуваат со 64,9 проценти, фармацевтските операции со 8,9 проценти, додека главните брендови учествуваат со 26,2 проценти од приходите. „Атлантик Група продолжува да постигнува одлични резултати од продажбата во првата половина од 2025 година поради растот на приходите во речиси сите деловни и дистрибутивни области и на сите главни пазари“, изјави извршниот директор на Атлантик Група, Емил Тедески.

И покрај силниот раст на приходите, како што изјави, профитабилноста е под притисок поради рекордните цени на суровото кафе и какао, како и свесните инвестиции во вработените и брендовите, со цел долгорочен раст. Со обврзувачката понуда за купување на компанијата Осем и брендот Кекец, како и продажбата на производството и брендот Монтана, тие стратешки се фокусираа на зајакнување на своите основни категории, рече тој. Тие, исто така, издадоа нови корпоративни обврзници во износ од 80 милиони евра, потврдувајќи ја нивната стабилност и долгорочна ориентација.

Пословни.хр

Можеби ќе ве интересира

Во која земја од ЕУ храната е најевтина?

Во која земја од ЕУ храната е најевтина?

Словенија ќе го зголеми минималецот - колку ќе изнесува?

Словенија ќе го зголеми минималецот - колку ќе изнесува?

Хрватска ги заострува условите за вработување странци

Хрватска ги заострува условите за вработување странци

Култура со голем потенцијал - заработката е до 20.000 евра по хектар

Култура со голем потенцијал - заработката е до 20.000 евра по хектар

Во кои европски земји најмногу поскапе млекото?

Во кои европски земји најмногу поскапе млекото?

Еве како изгледаат владини станови за млади луѓе од 21 квадратен метар во Холандија: Чинат 45.000 евра

Еве како изгледаат владини станови за млади луѓе од 21 квадратен метар во Холандија: Чинат 45.000 евра

„Нашата цел е да привлечеме компании кои носат знаење, современи технологии и квалитетни работни места“: Димовски од ТИРЗ до менаџментот на Philips

„Нашата цел е да привлечеме компании кои носат знаење, современи технологии и квалитетни работни места“: Димовски од ТИРЗ до менаџментот на Philips

ДЗР: Застарени предмети и неуплатени средства во буџетот на државата, ИТ напади и повеќе неправилности во работењето на Министерството за економија и труд

ДЗР: Застарени предмети и неуплатени средства во буџетот на државата, ИТ напади и повеќе неправилности во работењето на Министерството за економија и труд

Хрватска повлекува храна за бебиња: Аптамилот има поголемо присуство на бактерии

Хрватска повлекува храна за бебиња: Аптамилот има поголемо присуство на бактерии