Добивај вести на Viber
Шведскиот малопродажен ланец за облека „H&M“ пријави ненадеен пад на приходите во четвртиот квартал, делумно поради повисоките трошоци кои ги пратат неговите напори да се натпреваруваат со шпански „Inditex“.
Во периодот од септември до ноември минатата година, нето-добивката падна на 5,29 милијарди шведски круни, или 825 милионидолари, од 5,36 милијарди круни колку што изнесувала во истиот период 2011 година. Приходите се зголемиле за пет проценти до 37,9 милијарски круни. Бруто маржата се намалила на 61,6 отсто од 61,9 отсто во претходниот квартал.
Втората по големина модна групација во светот, по Индитекс во чии раце се голем број брендови како Зара и Бершка, коментара дека на нејзините оперативни резултати влијаат долгорочните инвестиции во трговијата преку интернет, новите продавници и плановите за воведување нови модни линии, како и невообичаено силната шведска круна.
Поголемиот дел од бизнисот на „H&M“ е концентриран во Европа, каде должничката криза ја намали потрошувачката и зголеми невработеноста.
„Долгорочните инвестиции доведоа до повисоки трошоци, а досега во голема мера се уште оствариле приход", објаснува извршниот директор на H & M, Персон Карл-Јохан.
„H & M“ во новата фискална година, која започна на 1 декември 2012 година планира да отвори 325 нови продавници, во однос на 304 кои ги отвори претходната година.