ДЕСЕТ НАЈПОПУЛАРНИ БРЕНДОВИ МЕЃУ ПОТРОШУВАЧИТЕ ВО ГЕРМАНИЈА: Aldi и Lidl го изгубија приматот
Објавено во: Економија 20 Ноември, 2023
Како и секоја година, групата за анализа на податоци YouGov
спроведе истражување за рангирање на најпопуларните брендови во Германија.
Американскиот давател на платежни услуги PayPal и оваа година го обезбеди
првото место со оценка од 50,3 поени.
Компанијата dm Drogerie напредуваше едно место и сега е на второто место со 48 бодови.
Топ 3 e за компанијата за играчки Lego, и Данците се искачија за едно место во однос на претходната година. Bosch, падна за едно место со 45,9 поени и овојпат заврши на четвртото место, додека производителот на Samsung Galaxy го зазеде петтото место, како и лани, со 44,5 поени. Потоа следува Nivea со 40,9 поени, бренд кој се најде на 6-то место. DHL влезе во топ 10 за прв пат од почетокот на истражувањето и го обезбеди 7-то место со 40,8 поени. Последните три места од листата топ 10 припаѓаат на Rossmann (38,5), Miele (38,5) i Ravensburger (38,3).
Прв пат годинава, Aldi и Lidl не се меѓу првите 10.
Рангирањето е нарачано од „Handelsblatt“ и опфаќа вкупно 33 категории, вклучувајќи малопродажба, автомобилска индустрија, технологија и електроника и даватели на услуги.
ФОТО: Unsplash/James Jeremy Beckers* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2023 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.
Можеби ќе ве интересира
ТРУПААТ ЗЛАТО: Две држави ги зголемуваат резервите

НАД 300 НОВИ СТАНОВИ ЌЕ СЕ ГРАДАТ ВО СКОПЈЕ: Намален вкупниот број на издадени одобренија за градба, еве ги деталите

„Њу момент“ 30 години ја поттикнува и унапредува македонската креативност

ОЧЕКУВА НОРМАЛНИ СТАПКИ НА ИНФАЛЦИЈА: Еве што вели вицепремиерот за цените за следната година
ИНТЕРВЈУ БЕСИМИ: Буџетот за идната година не е предизборен, со него ќе ја доведеме економијата во „мирни води“, а потоа и ќе го забрзаме растот

К-15 од 2 милиони евра легна на сметките на полицајците

Недостиг на работна сила: Тренчевска оди во Будимпешта

Управниот одбор на Комората зајакнат со два нови потпретседатели и три нови члена

Кој „ископа“ џек пот во РЕК Битола? Ќе наплати 97 милиони евра од тендери во 2 години!
