Фејсбук доминира во маркетингот на социјалните мрежи!
Објавено во: Анализа 16 Септември, 2013 09:14
Гледате дека доминира Фејсбук у тоа со значителна предност пред Твитер и Гугл плус. Разликата меѓу мрежите е очигледна, па така Еминем и Ријана имаат повеќе од 70 милиони следачи и со тоа се број еден личности на Фејсбук, додека тинејџ ѕвездата Џастин Бибер со повеќе од 40 милиони е број еден на твитер. Значително заостанува Гугл плус кој нема ниту еден со повеќе од 10 милиони следачи. Гледате дека меѓу најследените пет на Фејсбук е и Кока Кола, која доминира во корпоративниот дел од оваа анализа:
Тука разликата помеѓу Фејсбук и конкуренцијата е уште подрастична. Најследен бренд на социјалната мрежа е Angry Birds со бројката од 5 милиони, додека на Фејсбук дуру 150 брендови имаат повеќе од 5 милиони следачи. Со над 70 милиони убедливо доминира Кока Кола, додека благодарение на последните веб видеа со вселенскиот скок одлично се држи Ред Бул кој го следат 40 милиони луѓе.
Редакција Фактор
* Македонска берза и оваа година во соработка со Фактор доделува повеќе награди во различни категории за „Акција на годината“ при тргувањето со хартии од вредност.
Еден од критериумите за доделување на признанијата ќе биде и мислењето на јавноста. Гласањето ќе се одвива до 12 декември, а предвиден термин за доделувањето на самите награди е 23 декември.
Од таму, може да гласате за едно од следните котирани друштва:
Можеби ќе ве интересира
КАМЕРИТЕ СЕ БОЈАТ, КРШАТ, КРАДАТ И ФРЛААТ ВО РЕКИ: Еве како поминале камерите на Сејф сити во земјите низ Европа и на Балканот
СДСМ се „пере“ од Груевски – Се враќа ли опозицијата на „антирежимските“ корени





