Добивај вести на Viber
Градот Скопје во рамки на “Месецот на трговијата“ во соработка со агенцијата Свот Рисрч ги избра најдобрите трговски објекти во Скопје за 2012.
Преку едномесечно остражување трговските објекти беа избрани во седум категории од страна на обични граѓани т.н мистери шоперс во соработка со Свот Рисрч.
Во категоријата Апарати за домаќинство, бела техника и се’ за дома, првото место го освои Електроелемент, а во категоријата Компјутерска, аудио – видео и телекомуникациска опрема победи Вип оператор.
Од категоријата Златари, филиграни и продавници за накит за првото место се избори Божиновски, а пак во категоријата Парфимерии и козметика победи парфимеријата Ри – Ма.
Салонот за мебел и канцелариска опрема Лектус Груп со само едногодишно постоење го освои престижното прво место, во категоријата супермаркети победи Тинекс, а во категоријата најдобар бутик во Скопје, победи бутикот Денси М.
Тајните купувачи, објектите ги оценуваа по три пати и тоа според неколку критериуми: изглед на продажното место; прв контакт со вработените; услуга на вработените; продажни вештини; завршен контакт и задоволство од купувачкото искуство, а резултат од над 90 отсто претставува висок резултат.
-Трговските објекти беа оценувани според методот на mystery shopping од тајни купавачи според седум критериуми. Град Скопје “Месецот на трговија” го реализира со цел развој на трговијата, зголемување на конкурентноста, следење на европските трендови и подигнување на нивото на квалитет на услугите. Драго ми е што со организацијата на овој проект придонесуваме секоја година во подобрувањето на услугата на трговците. Воедно би сакал да им честитам на добитниците на наградите за најдобар трговец и се надевам дека ќе продолжат да им нудат одлична услуга и грижа“, изјави на доделувањето градоначалникот Трајановски.
Тој посочи дека преку доделувањето на овие признанија, се надева дека ќе се стимулира подобрувањето на услугата кон купувачите, а посочи и дека од огромна важност е и стимулацијата на вработените, нивното обучување, вложувањето во нив и секако навременото плаќање, се’ со цел добра услуга на клиентите и на туристите кои би посакале да се вратат повторно.