ГОЛЕМИТЕ ЕВРОПСКИ АВИОКОМПАНИИ ПРЕДУПРЕДУВААТ: Можни се проблеми и откажувања на летови
Објавено во: Свет 05 Јули, 2024
Летната сезона во воздухопловната индустрија е во полн ек, но големите европски авиокомпании предупредуваат на проблемите со кои се соочуваат поради лошите временски услови, бројните инфраструктурни работи, недоволниот број вработени на аеродромите, како и неповолната состојба во европската контрола на летање. .
Проблемите со кои се соочуваат, како што тврдат, нема да се решат додека чадор-организацијата за контрола на летови Еуроконтрол не преземе итни мерки и не ја реформира контролата на летање, односно не се прилагоди на новите околности и не ги спроведе своите активности во согласност со тешките временски услови и никогаш поголеми. барај летови.
Сепак, според авиокомпанијата Еуроконтрол, чија главна задача е да го подобри системот за контрола на летот и да обезбеди непречен воздушен сообраќај, се чини дека не е подготвена да ја заврши својата работа како што треба.
Тоа може да се види од примерот на Рајанер, кој на крајот на јуни им се извини на патниците за големиот број откажани летови и преголемите доцнења и кој смета дека причините за тоа треба да се бараат од Еуроконтрол, кој, како што тврдат, е не ја извршува својата работа на задоволително ниво во моментот.
Оваа авиокомпанија забележа повеќе од 60 откажани летови за само два дена, додека секој трет лет на Рајанер беше одложен.
- Големите поместувања во слотови, односно однапред дефинирани времиња на полетување и слетување се проблем за секоја авиокомпанија, со оглед на тоа што предизвикуваат непотребни материјални загуби и создаваат лоша репутација кај патниците. Улогата на Еуроконтрол е да го координира непречениот проток на воздушниот сообраќај во Европа, со минимални доцнења и откажувања на летови - најави Рајанер.
Таа ирска компанија го повика на одговорност генералниот директор на Еуроконтрол, Раул Медина, барајќи да објасни зошто европската контрола на летање нема доволен број вработени и зошто тој недостаток се оправдува со неуспехот на опремата во нивниот центар во Мастрихт.
Во истата прилика, компанијата се обрати до претседателката на Европската комисија (ЕК), Урсула фон дер Лајен, повикувајќи ја итно да ја реформира контролата на воздушниот сообраќај.
Во истата прилика Визер и таа унгарска евтина компанија објавија, за да го зачува својот углед, им се извини на патниците, посочувајќи дека поради лошите временски услови и несоодветното управување со аеродромските слотови од страна на европската контрола на летање, имало проблеми во воздушниот простор на стариот континент и неправилност во воздушниот сообраќај на Европа.
Според нив, Еуроконтрол покажува намалена способност за управување со големиот обем на сообраќај кој моментално е во Европа, што доведува до значителни доцнења и откажувања на летови.
Според податоците доставени од Еуроконтрол, просечното време на доцнење на сите летови во 2023 година било четири пати поголемо во однос на 2011 година, што практично значи дека во текот на минатата година летовите во Европа доцнеле вкупно 90.000 часа.
Британската управа за цивилно воздухопловство (CAA) во своите извештаи наведува дека прекините во европскиот воздушен сообраќај во текот на 2023 година биле многу поголеми отколку пред пандемијата.
Според нив, на регуларноста и реализацијата на летовите влијаеле временските услови, недоволниот број вработени во аеродромските служби и контролните кули, како и бројните штрајкови во воздухопловната индустрија.
Според податоците обезбедени од АЦВ, процентот на откажани летови во 2023 година бил 1,8 отсто, додека во 2019 година бил 0,9 отсто, односно двојно помалку.
Меѓународната асоцијација за воздушен транспорт (ИАТА) се занимавала и со одложени или откажани летови, а извештајот објавен од таа организација на крајот на март, непосредно пред почетокот на летната сезона во воздухопловството, покажува дека доцнењата поради неповолните временски услови се зголемени. значително во последните 12 години.
Поточно, во 2023 година, од вкупниот број на доцнени летови, 30 отсто се поради обилни дождови придружени со град, што е зголемување за 172 отсто во однос на 2012 година, кога тој процент беше само 11 отсто.