Грците купуваат храна со приватна етикета поради високите цени
Објавено во: Економија 19 Март, 2024
Грчките потрошувачи сè повеќе се свртуваат кон производите со приватна етикета, брендирана на име на трговецот бидејќи се трудат да ги намалат сметките во маркетите во услови на постојано високи цени, според годишното телефонско истражување спроведено во јануари 2024 година од Маркетинг лабораторијата на Универзитетот за економија и бизнис во Атина.
(AUEB), користејќи случаен примерок од 1880 домаќинства, утврди дека таквите производи сега сочинуваат 36 отсто од кошничката за храна во домаќинството, што е повеќе од една третина зголемено за една година претходно.Со други зборови, три од 10 купени производи се со приватна ознака на трговецот.
Истражувањето, исто така, покажа постојан пораст на уделот на грчките домашни производи во кошничката. До 81 отсто од оние што одговориле на истражувањето рекле дека претпочитаат грчки производи отколку увозни производи кога тие биле достапни.
Запрашани кој е најмногу виновен за прекумерните зголемувања на цените, мнозинството (68 проценти) се согласиле дека тоа се мултинационалните компании, со големите синџири супермаркети на второ место. Многу помал процент ги обвинуваат домашните производители (6,9%), а многу малку малите продавници (0,9%).
Потрошувачите прават дополнителни напори да избегнат спонтани купувања, при што 89,4 отсто изјавиле дека веќе одлучиле што да купат пред да влезат во маркет.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.