08 Јули, 2024
0.0263

Halk EZ – банкарски пакет со музички идентитет кој ги одразува темпераментот и бунтовноста на младите

Објавено во: Мои пари 05 Јули, 2024

Добивај вести на Viber

Музиката е составен дел од секојдневието на младите денес. Без разлика дали се на работа, учат во библиотека, седат во кафуле, патуваат на викенд, тие речиси никаде не одат без своите слушалки за да можат во секој момент да уживаат во звуците на омилените музички жанрови. Токму затоа, новиот банкарски пакет за млади Halk EZ, покрај визуелниот, разви и свој музички идентитет и брендинг. Станува збор за нумерата EZ Generation што ја креираше српскиот диџеј и продуцент Andrew Meller.  

„Работев на дизајн на звук кој би одговарал на карактеристиките и животниот стил на една генерација. Со цел да дојдам до најдобар резултат, спроведов цело истражување какви треба да бидат бојата и тонот на тој звук. Кога го креирав и го слушав бесконечно долго во loop, ми дојде идеја дека од него можам да развијам цела песна. Во песната се содржани повеќе под-жанрови помеѓу кои настана фузија која звучи како целина. Исто така добив ефект на певливост и веднаш ја тестирав во клуб пред младите и помина феноменално. Најважната работа кога креирате вакво нешто е и од другата страна да имате разбирање и да делите иста визија што во случајов со тимот на Халкбанк го постигнавме на уметничко ниво“, вели продуцентот Andrew Meller.

Идејата е музичката нумера EZ Generation да биде составен дел од сите активности кои Халкбанк ќе ги спроведува за пакетот за млади Halk EZ. Станува збор за поинаков пакет кој покрај банкарски услуги, на младите на возраст од 16 до 24 години, ќе им понуди и платформа за едукација, дружење, вмрежување и забава.

„Нашата цел е на сите млади корисници да им понудиме пакет кој е прилагоден на нивниот начин на живот. Но, како тим одлучивме дека за да им се доближиме на младите, мора да креираме поинакво искуство кое нема да биде врзано исклучиво за банкарски и финансиски услуги. Затоа пакетот Halk EZ доби свој музички брендинг, како и креативен идентитет чиј носечки симбол е фонтаната Лотос во Градскиот парк во Скопје. Дополнително, преку Halk EZ, младите ќе имаат можност да добијат финансиска едукација, како и пристап до голем број културно – забавни содржини“, вели Маја Наумовска Савеска, директор на корпоративни и маркетинг комуникации во Халкбанк.

Пакетот Halk EZ (Halk Easy) е креиран за да одговори на секојдневните потреби на студентите, средношколците, младите претприемачи и сите млади луѓе кои водат брз и динамичен живот и ги користат дигиталните технологии. Тој нуди бесплатно мобилно и електронско банкарство, Visa бесконтактна картичка со која може да се повлекува готовина без надомест на сите банкомати во земјата и во странство, платежна сметка без трошоци за водење, и иновативни услуги како GarminPay, SmartSend, SmartCash.  

ПР објава

Можеби ќе ве интересира

Шпаркасе Банка, главен поддржувач на Саемот за универзитети „УниКомпас“ и сигурен финансиски партнер на младите

Шпаркасе Банка, главен поддржувач на Саемот за универзитети „УниКомпас“ и сигурен финансиски партнер на младите

СРЕЌНИ ВЛТ ВЕСТИ: СКОПЈАНЕЦ ОСВОИ СУПЕР МИЛИОНЕР ВРЕДЕН 5.535.393 ДЕНАРИ

СРЕЌНИ ВЛТ ВЕСТИ: СКОПЈАНЕЦ ОСВОИ СУПЕР МИЛИОНЕР ВРЕДЕН 5.535.393 ДЕНАРИ

Дефинитивно денови за паметење – Народната и забавната музика ги разгореа жештините во Кратово

Дефинитивно денови за паметење – Народната и забавната музика ги разгореа жештините во Кратово

Како новиот Galaxy Watch и сензорот BioActive ги прошируваат персонализираните и превентивните велнес решенија за уште повеќе корисници

Како новиот Galaxy Watch и сензорот BioActive ги прошируваат персонализираните и превентивните велнес решенија за уште повеќе корисници

„Време е да се искорени лошата репутација на никотинот“

„Време е да се искорени лошата репутација на никотинот“

Нова понуда на Иуте за потрошувачки кредит до 20.000 денари со 0% трошоци

Нова понуда на Иуте за потрошувачки кредит до 20.000 денари со 0% трошоци

Пет корисници на пакетот Halk EZ добија по две ВИП карти за фестивалот Exit

Пет корисници на пакетот Halk EZ добија по две ВИП карти за фестивалот Exit

УНИ Банка втора година по ред е поддржувач на најзначајната културна манифестација „Охридско лето“

УНИ Банка втора година по ред е поддржувач на најзначајната културна манифестација „Охридско лето“

Даночните олеснувања и развојот на Животното осигурување!

Даночните олеснувања и развојот на Животното осигурување!