Добивај вести на Viber
Автомобилската индустрија судејќи според статистиките во продажбата во изминатите години на светско ниво поминуваше низ најголемата и тешка криза која не се памети во последните неколку децении.
На секаде низ светот големите автомобилски компании во текот на последните 3 години, започнувајќи од 2010 кога се бележи и стартот на кризата најавија драстичен пад на продажбата на новите автомобили, намалување на бројот на вработени и затворање на производствени капацитети. Пропорционално ефектите беа пренесени и во Македонија, каде падот на новопродадени возила беше најдраматичен во 2012 година со 33.49% пад во споредба со 2011.
-Во периодот на светската економска криза за Македонија беше и сеуште е важно детално да се следат светските трендови и да се развиваат добри и доволно флексибилни стратегии како на најдобар начин да се прилагодиме на новонастанатите услови, но и однесување на посткризниот купувач. На глобално и локално ниво ФОРД не престана со иновации и подобрувања на производите, водејќи проактивна и директна комуникација со пазарот. Не беше лесно, но од денешна гледна точка може да бидеме задоволни дека одржавме солиден процент на продажба на автомобили и во време на криза”, вели Дарко Димовски, генерален директор на Форд, МИ-ДА Гранд Моторс.
Психолошката рецесија која владее кај купувачот е главната причина за глобалниот пад на продажбата на автомобили.
-
Намалениот интерес за купување на нов автомобил кога во целиот свет владее “паника” од кризата е сосема очекуван. Но, во голема мера кај нас влијание имаат и намалената ликвидност на стопанството во целина, рестриктивната кредитна политика на финансиските институции и дозволата за увоз на половни автомобили, врз одлуката дали да се купи нов автомобил. Кога ќе се подобри стандардот на граѓаните секако дека ќе се зголеми и продажбата на нови автомобили”, додава Димовски.
Она што го буди оптимизмот за 2013 година па понатаму е позитивниот тренд што го индицира првиот месец од оваа година кој споредбено со јануари 2012 бележи пораст од вкупно 14,32%. Се чини дека купувачите во голема мера покажуваат склоност кон најновите модели од 2012 и 2013 година – новиот B-MAX, Fiesta, Kuga и секако Focus што пак е резултат на истражувањата, постојаното вложување во брендот и доследната комуникација со возачите на Форд.