Како шефот да биде пријател со вработените но да не ја поминува границата
Објавено во: Финансии 18 Февруари, 2018
Пријателствата во канцеларија се комплицирани, особено ако сте шеф. Важно е да се одржуваат добри односи со вработените и да се направи да се чувствуваат удобно околу вас. Но, во исто време постои ограничување кое не треба да се преминува ако не сакате луѓето да го изгубат почитувањето и да се обидат да ја користат вашата блискост. Како да се одржува рамнотежа ни даваат неколку совети од Inc.com.
Ако сакате да се доближите до вашите вработени:
- Прашајте ги почесто за нивните мислења;
- изразувајте благодарност, ценете ги нивните напори;
- Бидете позитивни. Луѓето се привлечени од енергични и оптимистички поединци.
Ако сакате да поставите појасна граница во вашата врска:
- Направете построг временски распоред во канцеларијата;
- учтиво одбивајте покани за прекувремени состаноци кога стануваат премногу чести;
- Наведете ги улогите што секој ги има на работното место и нагласете дека тие не треба да бидат непочитувани;
- забележете им на вработените кога нивните разговори со вас стануваат премногу лични или несоодветни.