05 Декември, 2025
0.0448

Кои компании загубија најмногу „лајкови“ по чистката на Фејсбук

Објавено во: Стил 05 Октомври, 2012 16:19

Добивај вести на Viber

На 27-ми септември Фејсбук започна со отстранување на лажните „лајкови“. Досега веќе во јавноста е познато дека постојат повеќе начини една компанија да се здобие со огромна бројка фанови, со што си ја зголемува вредноста кај купувачите. Веднаш откако Фејсбук започна со препознавање и нивно отстранување, голем број фанови ги снема од профилите на големите компании. Не само мали компании,туку и вистински гиганти посегнале по овој вид публицитет. Рекордер е Кит-Кет, каде дури една третина од фановите се лажни. На листата се најдоа и Плејстејшн, Зара, Мекдоналдс, Старбакс и други.Сепак,  ова се 10-те фирми рекордери кои најмногу мамеле на Фејсбук: 10. Твитер Избришани фанови: 51 123 Вкупен број на фанови: 9.1 милиони 9. Самсунг Избришани фанови: 52 717 Вкупен број на фанови: 13.6 милиони 8. Сити Вил Избришани фанови:  58 214 Вкупен број на фанови:25 млн. 7. Фармавил Избришани фанови: 61 225 Вкупен број на фанови: 37.9 милиони 6. Кока -Кола Избришани фанови: 96 445 Вкупен број на фанови: 51.9милиони 5. Делл Избришани фанови: 107 889 Вкупен број на фанови:3.7 милиони 4. МЛВ Избришани фанови: 116 119 Вкупен број на фанови:4 милиони 3. Ред Бул Избришани фанови:117 780 Вкупен број на фанови: 31.9 милиони 2. Фејсбук... да, точно така – Фејсбук! Избришани фанови: 124 919 Вкупен број на фанови: 74.5 милиони 1. Кит Кат Избришани фанови: 3 012 539 Вкупен број на фанови: 8.9  милиони

* Македонска берза и оваа година во соработка со Фактор доделува повеќе награди во различни категории за „Акција на годината“ при тргувањето со хартии од вредност.
Еден од критериумите за доделување на признанијата ќе биде и мислењето на јавноста. Гласањето ќе се одвива до 12 декември, а предвиден термин за доделувањето на самите награди е 23 декември.
Од таму, може да гласате за едно од следните котирани друштва: