Добивај вести на Viber
Додека ураганот Сенди беснееше низ источното американско крајбрежје, а прекинот на електричната енергија го парализираше сообраќајот во Њујорк и околината, американскиот претприемачки дух се покажа во најдобро светло.
Џовани Ернандез, специјалист за кастрење дрвјата кој работи во Њу Џерси, во интервју за локалните медиуми изјави дека луѓето полуделе по неговите услуги и тој добивал по стотици телефонски повици поради искршени гранки и соборени дрвја во приватните имоти.
„Луѓето сакаат да дојдеме веднаш, но ние не можеме да стигнеме до нив затоа што сите далноводи сеуште се на земјата", вели Ернандез.
Во средата, првиот ден по бурата, кога луѓето се обидуваа да се вратат на вообичаеното секојдневие, многу сопственици на продавници и улични трговци го продолжија времето на работење за да извлечат максимум од оваа ретка можност за бизнис.
Лошите вести за сопствениците на куќите станаа одлични вести за градежните фирми и за трговците на мебел, од кои многумина имаа тешкотии во изминатите години кога продажбата на куќи во САД опадна, а невработеноста се зголеми, коментираат од Ројтерс.
Бензинот и генераторите за струја биле најбараните стоки во целиот регион, а поради бурата поскапеле и вообичаени работи како кафе и колачи.
Поголемите синџири на маркети во регионот исто така се обиделе да привлечат клиенти за време на ураганот и веднаш потоа. „Barneys“ во Њујорк организирале распродажба под мотото „Вратете се на вообичаениот ритам на живот, но со стил", која започнала откако ветрови на Сенди се смириле. Било објавено дека на попуст се јапонскиот зелен чај за смирување, како и комплетот игри на табла.
Некои луѓе пак се свртеле кон алкохолот, а оваа можност ја искористил сопственикот на продавница за вина и алкохолни пијалоци во Бруклин кој отворен дури и во неделата, за време на најсилниот удар на ураганот.
„Неделата ни беше најголемата побарувачка годинава. Продажбата беше исто толку добра како на Бадник минатата година", се пофали менаџерот на продавницата Бен Розентал.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.