ЛУФТХАНЗА ЌЕ ЛЕТА ОД СКОПЈЕ: Германскиот авиопревозник од 23.април ќе лета два пати дневно од скопскиот аеродром
Објавено во: Економија 11 Јануари, 2023
Луфтханза ги
зголемува своите операции низ поранешна Југославија ова лето, директно
опслужувајќи шест од седумте пазари во регионот, како и зголемувајќи ги
фреквенциите и воведувајќи нови рути за да се спротивстави на растечката
конкуренција. Авиокомпанијата се бори со Групацијата Ер Франс - КЛМ, особено на
хрватскиот и словенечкиот пазар, каде што француско-холандскиот конгломерат се
шири и добро функционира, особено со превезени патници во САД, Канада и Западна
Европа. Како резултат на тоа, летово германската авиокомпанија воведува операции
во Скопје, како и зголемување на фреквенциите кон Белград, Дубровник, Љубљана,
Сараево и Загреб.
Коментирајќи го своето работење, Луфтханза рече: „На многу конкурентниот српски пазар, Луфтханза успеа да го зголеми својот број на превезени патници меѓу Германија и Србија, тренд што очекуваме да продолжи. Луфтханза е присутна на српскиот пазар повеќе од 55 години како дел од најголемата групација на странска авиокомпанија. Српскиот пазар е еден од најважните во Југоисточна Европа за Луфтханза и гледаме голем потенцијал и очекуваме натамошни позитивни движења“. САД, секундарните дестинации во Германија, како и португалскиот пазар се меѓу најпопуларните со белградските трансфери на Луфтханза. Хрватска останува упориште за Групацијата Луфтханза, потпомогната од нејзиното блиско партнерство со Кроација ерлајнс. Германскиот авиопревозник планира да одржи до 68 неделни летови до земјата ова лето. „Среќни сме што имаме многу среќни клиенти во Хрватска, што резултираше со нашата одлична репутација. Ја поврзуваме Хрватска со светот преку нашите главни аеродроми и придонесуваме за нејзиниот развој“. Европа, особено во Шпанија и Скандинавија, се најпопуларни кај патниците за трансфер на Луфтханза во Загреб.
Во Љубљана, Луфтханза сега сочинува 15% од сите патници. Европа доминира меѓу словенечките трансфери на германскиот авиопревозник, а на врвот излегуваат дестинации како што се Лондон Хитроу, Амстердам, Берлин, Хелсинки, Прага и Осло. „Групата Луфтханза ги поврзува патниците од целиот свет со Словенија и во исто време ја отвори портата за патниците од словенечкиот главен град да ги искористат предностите на светската мрежа на Групацијата Луфтханза“, соопшти компанијата. Се додава: „Групата Луфтханза ја препозна големата потреба за поврзување во Словенија, нејзиното население и економијата со нашата мрежа на летови“. Превозникот ќе одржи рекордни 35 неделни ротации до главниот град на Словенија ова лето.
„Луфтханза“ за три месеци започнува со работа кон Скопје, пишува exyuaviation.
„Луфтханза го нуди Скопје за прв пат од 23 април и ќе го поврзува главниот град на Македонија до два два пати на ден. Летовите се планирани да бидат атрактивни и за деловните патници и за туристите. Луфтханза ја зајакнува својата позиција во Источна Европа dодавајќи го Скопје“, соопштија од авиокомпанијата. Опциите за трансфер до и од Канада се покажуваат како популарни кај македонските патници на Луфтханза.
Во Сараево, авиокомпанијата воведува дополнителни три неделни летови од Франкфурт за вкупно десет неделно. „Луфтханза ги проширува услугите од Сараево до Германија и Европската унија со воведување нови летови заедно со Austrian Airlines, Swiss и Eurowings. Нашиот успех не би бил можен без нашите партнери и клиенти. Со нетрпение очекуваме да продолжиме да обезбедуваме услуги и флексибилни мрежа на патниците во регионот“. Главните европски центри, како што се Лондон, Амстердам и Мадрид, се најпопуларни кај патниците на сараевската Луфтханза, заедно со точките во САД, како што се Њујорк, Бостон и Чикаго.
EPA-EFE/RONALD WITTEK* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.