МИСЛЕА ДЕКА РАБОТАТА ЌЕ ДОЈДЕ САМА АКО ИЗГРАДАТ КУЌА И БАЗЕН - Вилите на море во една туристичка земја зјаат празни
Објавено во: Економија 22 Јули, 2024
Се приближуваме до врвот на летната сезона во 2024 година, а хрватскиот туризам се соочува со предизвици поради неусогласеноста на понудата и побарувачката во секторот за сместување. Зоран Пејовиќ, главен извршен директор за трансформација на бизнисот во Lošinj Hotels & Villas, истакна на LinkedIn дека Хрватска има најнеповолен однос на хотелски соби и приватно сместување меѓу медитеранските дестинации.
Пејовиќ се залага за потребата од, како што пишува на LinkedIn, здрава рамнотежа помеѓу луксузни хотели, хотели од средна класа и приватно сместување, од апартмани до вили со приватни базени. Во моментов овој биланс не постои во Хрватска. „Бидејќи во Хрватска не постои ниту еден глобален луксузен бренд, ние го немаме досегот што тие брендови сами го обезбедуваат“, нагласува Пејовиќ.
„Минатата година беше малку предупредувачки знак, но успеавме. Оваа година се чини дека е поинаква приказна. Токму сега, 21 јули, ја разгледав достапноста на вили и куќи со базени на Airbnb, за 6 гости и повеќе. Ги погледнав и резултатите од достапноста за неделата од 27 јули до 3 август, од сабота до сабота, и тие се повеќе од загрижувачки.
Само во Истра има 467 куќи кои одговараат на оваа потрага, во Кварнер 387, а во Далмација 405 куќи. Има 1.259 куќи и вили со базени, со речиси 5.000 достапни соби. Ако се работи за 25 хотели со по 200 соби, тоа би ја испразнило една од најголемите хрватски хотелски компании во шпицот на сезоната.
Меѓутоа, да беа хотели, ќе имаше најмалку 25 менаџери за продажба и маркетинг со некои алатки и знаење на располагање. На приватните станоиздавачи им останува да ги намалат цените на Airbnb, да ги молат банките да ги продолжат своите заеми и да се надеваат на некое ново глобално нарушување што ќе го донесе бизнисот на нашите брегови.
Тоа не е стратегија“, објави Пејовиќ на LinkedIn.