Младиот велешанец кој отвори своја мобилара: Промовираме успешни приказни
Објавено во: Економија 09 Ноември, 2020
Во нашата нова кампања сакаме да промовираме основачи на бизниси кои разбираат што значи да имаат познавање од дигитален маркетинг бидејќи им е потребно за развој на својот бизнис.
Кирил Ивановски е претприемач од Велес кој од неодамна го отвори својот прв бизнис, мобиларата Kegi Mobil 2. Истовремено е и студент на Академијата за дигитален маркетинг на Creative Hub којa ја следи онлајн, а во продолжение прочитајте зошто се одлучил на овој чекор. ”
Ивановски Вие од неодамна ја отворивте Вашата прва продавница за мобилни телефони и опрема “Kegi Mobil 2”. Истовремено и вложувате во Вас и Вашата едукација бидејќи сте наш студент на Академијата за дигитален маркетинг. Колку сметате дека е значајно за Вас да се доедуцирате?
Ивановски: Како што започнав нов сопствен бизнис, одлучив дека е потребно да се доедуцирам со дигитален маркетинг и со тоа да се доизградам себеси како личност бидејќи во денешницата, без добра стргатегија за дигитален маркетинг не е можно еден бизнис успешно да работи.
Како претприемач со сопствен бизнис ретко младите се одлучуваат да започнат и со едукација. Зошто избравте Академија за дигитален маркетинг?
Ивановски: Затоа што сакам сам да си го изрекламирам мојот сопствен бизнис, сметам дека самиот би можел најдобро и најкорисно да го направам тоа, без ничија помош.
Колку е значајно да го промовирате Вашиот бизнис на социјалните мрежи?
Ивановски: Моментално, а мислам дека така би било и во иднина, дигиталниот маркетинг е неопходен. Рекламата е прво нешто што луѓето би го виделе ако не го знаат нашиот бизнис, и тоа треба да создаде еден добар впечаток за тие да го користат нашиот производ или услуга.
Колку сте задоволни од Академијата со оглед на фактот дека ја слушате онлајн бидејќи живеете и работите во Велес?
Ивановски: До овој момент, немам никакви замерки и сум задоволен од Академијата, бидејќи досега не сум бил вклучен во ваква настава и би ја препорачал на секого затоа што часовите од Академијата за дигитален маркетинг на Creative Hub ми се достапни во секое време и можам да ги гледам повторно доколку нешто не ми е јасно.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.