27 Јули, 2024
0.0278

НА ОВИЕ ВОЗИЛА НАЈЧЕСТО СЕ ВРАЌА КИЛОМЕТРАЖАТА: Внимавајте при купувањето користени автомобили

Објавено во: Економија 31 Март, 2023

Добивај вести на Viber

Иако е широко распространето верувањето дека враќањето на километражата е една од најчестите измами на пазарот на половни автомобили, сепак, малку граѓани умеат да препознаат дали тоа е направено на автомобилот кој сакаат да го купат. Оваа едноставна операција може лесно да ја зголеми цената на автомобилот, што му дава на продавачот дополнителен профит.

Истражувањето на carVertical покажа дека купувачите на германски возила од високата класа треба да бидат особено внимателни бидејќи најверојатно ќе купат автомобил со изменети отчитувања на километражата. Тие анализирале повеќе од 700.000 извештаи за историјата на користени автомобили генерирани помеѓу ноември 2020 и ноември 2021 година. Анализирани се 18 различни пазари, како Полска, Романија, Унгарија, Франција, Словенија, Словачка, Чешка, Латвија, Литванија, Естонија, Украина, Бугарија, Србија , Германија, Хрватска, Русија, Соединетите Американски Држави и Италија.

Анализирана е вредноста на автомобилите со вратена километража и е утврдено дека 16,1 проценти од тестираните возила имале вратена километража во текот на 12 месеци. Без сомнение, BMW M5 е автомобилот со најчесто вратена километража, со нешто повеќе од една третина од моделите проверени за кои постои можност за враќање на километражата. Сепак, ова е само дел од поголемиот проблем со автомобилите БМВ, бидејќи баварската марка е миленик на измамниците.

Матас Бузелис, експерт за автомобили во carVertical, открива: „Половина од топ 10 листата е окупирана од автомобили од овој производител, што е во корелација со побарувачката за користени возила на BMW на различни пазари. Податоците покажуваат и дека километражата е поверојатно да се смени кај поскапите автомобили, што мора да се земе предвид кога се бара користено возило. Во таква ситуација, корисно е да се провери километражата.

Второто и третото место на листата ги заземаат серијата 7 на BMW и Subaru Outback со 33,4 и 31,8% од автомобилите со кои може да се врати километражата. Audi A8 е петтиот модел со најчесто вратена километража, додека малку попристапниот A7 го зазеде десеттото место во истражувањето за намалена километража, со нешто повеќе од една четвртина (25,8%) возила со сомнителна километража.

Како што се очекуваше, веројатноста за враќање на километражата се зголемува со староста на автомобилот. Најпопуларните модели со обновена километража беа произведени помеѓу 2006 и 2016 година. Постои корелација помеѓу веројатноста за измама и класата на автомобили.

„Списокот на автомобили со најчесто вратена километража се состои претежно од возила од високата класа, но има и модели од средната класа, иако со помал удел во вкупниот број примероци со вратени километри. Субару, Форд и Фолксваген припаѓаат на истата возрасна група како возилата од повисоката класа. „Изгледа дека километражата најчесто се менува кај автомобилите стари меѓу пет и 15 години“, вели Бузелис.

Ford Mustang е најновиот модел на оваа листа. Потенцијалните сопственици на моќната шеста генерација на Mustang треба да бидат особено внимателни кога ги проверуваат податоците за претходната километража на интернет. Сопствениците на BMW M5 од 2006 година, серијата 5 и X5 од 2007 година, исто така, треба да истражат дали нивниот автомобил има автентична километража.

Во ова истражување беше потврдено уште едно воспоставено мислење. Повеќето од автомобилите на кои им е вратена километражата се на дизел.

„Дизел автомобилите се дизајнирани за возење на долги релации, што значи дека таквите возила имаат поголеми шанси за измама со километражата. Сепак, работите во иднина би можеле да се променат бидејќи паѓа продажбата на дизел автомобили“, објаснува Бузелис и најавува можни промени.

Моменталната состојба е таква што дизелите се застапени и до 90%. Ова е особено видливо на VW Phaeton, каде девет од 10 примероци со повратена километража се придвижувани од дизел мотори. Серијата 6 на BMW има речиси ист однос на бензински и дизел мотори со повратена километража. Се разбира, нема дизел во Mustang и M5.

Резимето би било дека купувачите на автомобили во економска класа имаат малку помал ризик од лошо искуство. Оние кои купуваат висококвалитетни дизел автомобили стари меѓу 5 и 15 години се изложени на најголем ризик бидејќи ова е типот на возило што има најмногу променета километража. Моделите со високи перформанси, исто така, често имаат случаи на измама со километражата, а купувањето такви автомобили без проверка на историјата преку Интернет може да доведе до огромни трошоци.

Можеби ќе ве интересира

ГРЧКИОТ АКЦИОНЕР ЕЛ.П.ЕТ БАЛКАНИКИ ЈА ЗАСИЛУВА СВОЈАТА СОПСТВЕНОСТ - сега поседува 82,1 отсто од скопската рафинерија

ГРЧКИОТ АКЦИОНЕР ЕЛ.П.ЕТ БАЛКАНИКИ ЈА ЗАСИЛУВА СВОЈАТА СОПСТВЕНОСТ - сега поседува 82,1 отсто од скопската рафинерија

КОМПАНИИТЕ ОД ЛИСТАТА FORTUNE 500 ИЗГУБИЈА ОКОЛУ 5,4 МИЛИЈАРДИ ДОЛАРИ - причина е грешката во CrowdStrike

КОМПАНИИТЕ ОД ЛИСТАТА FORTUNE 500 ИЗГУБИЈА ОКОЛУ 5,4 МИЛИЈАРДИ ДОЛАРИ - причина е грешката во CrowdStrike

ЕВЕ ШТО СЕ СЛУЧИ ДЕНЕС НА РАСПРАВАТА ЗА РЕБАЛАНСОТ НА БУЏЕТОТ: Лукаревска ја прекина седницата, истата ќе продолжи утре

ЕВЕ ШТО СЕ СЛУЧИ ДЕНЕС НА РАСПРАВАТА ЗА РЕБАЛАНСОТ НА БУЏЕТОТ: Лукаревска ја прекина седницата, истата ќе продолжи утре

ИНДУСТРИЈАТА ЗА ЛУКСУЗНИ ПРОИЗВОДИ ПОКАЖУВА ЗНАЦИ НА КРИЗА: Колку познати брендови ќе исчезнат за пет години?

ИНДУСТРИЈАТА ЗА ЛУКСУЗНИ ПРОИЗВОДИ ПОКАЖУВА ЗНАЦИ НА КРИЗА: Колку познати брендови ќе исчезнат за пет години?

ЕВЕ КОЈ ДЕЛ Е НАЈПРОБЛЕМАТИЧЕН ВО ИЗГРАДБАТА НА АВТОПАТОТ КИЧЕВО - ОХРИД: И покрај проблемите, ќе биде изграден до 2026 година

ЕВЕ КОЈ ДЕЛ Е НАЈПРОБЛЕМАТИЧЕН ВО ИЗГРАДБАТА НА АВТОПАТОТ КИЧЕВО - ОХРИД: И покрај проблемите, ќе биде изграден до 2026 година

КОЈА Е ЦЕНАТА ШТО ЌЕ ЈА ПЛАЌААТ СКОПЈАНИ ЗА ПАРНО? Еве кога ќе се дознае износот

КОЈА Е ЦЕНАТА ШТО ЌЕ ЈА ПЛАЌААТ СКОПЈАНИ ЗА ПАРНО? Еве кога ќе се дознае износот

КОМПАНИЈАТА ВИНОВНА ЗА ОГРОМНИОТ ПАД НА СИСТЕМОТ, НА РАБОТНИЦИТЕ ИМ ДАЛА ВАУЧЕРИ ОД 10 ДОЛАРИ: И тие не работеле!

КОМПАНИЈАТА ВИНОВНА ЗА ОГРОМНИОТ ПАД НА СИСТЕМОТ, НА РАБОТНИЦИТЕ ИМ ДАЛА ВАУЧЕРИ ОД 10 ДОЛАРИ: И тие не работеле!

ГОРДОСТА НА ГЕРМАНИЈА НА КОЛЕНА: 30.000 работници останаа без работа - евидентирана загуба од над една милијарда евра

ГОРДОСТА НА ГЕРМАНИЈА НА КОЛЕНА: 30.000 работници останаа без работа - евидентирана загуба од над една милијарда евра

НЕМА ЛУЃЕ ЗА МЕНАЏЕРСКИТЕ ПОЗИЦИИ ВО ФАБРИКИТЕ: Производителите се соочуваат со големи проблеми

НЕМА ЛУЃЕ ЗА МЕНАЏЕРСКИТЕ ПОЗИЦИИ ВО ФАБРИКИТЕ: Производителите се соочуваат со големи проблеми