Награда на BalCannes за Публицис и Пивара Скопје
Објавено во: Мои пари 22 Април, 2023 13:48
Во рамките на „Денови на комуникациите“ во Ровињ, беа доделени наградите за најдобрите кампањи во регионот.
Во конкуренција на 180 кампањи од регионот, проектот SmoothON на Пивара Скопје, осмислен и реализиран од Публицис Скопје, беше единставената кампања од земјава која освои награда на овој престижен фестивал.
Публицис Скопје го реализираше проектот SmoothON со цел оживување и ставање во фокус на домашната музичка сцена, истакнувајќи истовремено дека Скопско Смут е пиво кое е синоним за младост, слобода и свежина. SmoothON е платформа која ги обединува луѓето што ја создаваат и дефинираат музичката сцена со цел ги пронајде и промовира најсвежите и најоригиналните домашни артисти.
BalCannes е регионален фестивал на креативноста кој ги обединува искуствата од пазарите во Босна и Херцеговина, Хрватска, Северна Македонија, Србија и Словенија и ги слави најдобрите и најоригиналните проекти, агенции и огласувачи во регионот.
Можеби ќе ве интересира
ПУШТЕНА ВО УПОТРЕБА НОВАТА МИКРОБИОЛОШКА ЛАБОРАТОРИЈА ЗА КВАЛИТЕТ НА „АЛКАЛОИД“ ПРИ ОФИЦИЈАЛНАТА ПОСЕТА НА ВЛАДИНА ДЕЛЕГАЦИЈА НА КОМПАНИЈАТА
Емисиите од работата на ТИТАН УСЈЕ се под граничните вредности определени со Закон
Нов едукативен и истражувачки центар на Градежниот факултет во соработка со ТИТАН Усје, во рамки на проектот „Знаење + CO₂ -“
Никотински ќесички како модерна еволуција на снус без тутун
Мало отрезнување за акциите со вештачка интелигенција
Просечната цена на струјата на HUPX берзата за 19 декември изнесува 134,46 евра за мегават час, на МЕМО 154,75 евра за мегават час
Првпат во Македонија: Во „Аџибадем Систина“ изведена имплантација на вештачки колк кај 14-годишно дете




