05 Мај, 2024
0.0249

Нападите на САД денес се користат во патриотски реклами!

Објавено во: Анализа, Свет 23 Септември, 2013

Добивај вести на Viber

Понекогаш и големите компании знаат да претераат во нивната потрага по нови потрошувачи. Алатките кои се користат многупати знаат да бидат сипатични и потрошувачите паметат цели кампањи на големите компании, но постојат и случаеви кога начинот на кој тоа го прават и навистина невкусен. Последни такви примери без забележани за време на 11 септември, ден кој што веројатно го знае секој човек на планетава или барем секој кој што има минимален контакт со надворешниот свет. Денот на нападите на кулите близначки. Овој ден беше искористен за рекламни капмањи кои голем дел од потрошувачите ги осудија и ги нападнаа. Погледнете и размислете дали се согласувате со нив: Компанијата Претцлкриспс продава солени крекери или квики ако сакате. Преку Фејссбук ја објави оваа фотографија на која пакувањата на нивните крекери со во сина . црвена и бела боја. Како што веројатно веќе забележувате, обиени во боите на американското знаме. Коментарите од десната страна, кажуваат дека кампањата и не наишла на некое одобрување. И хотелот Мериот (не знаеме кој) не останал имун на септември 11 и решил во чест на настанот да подели гратис кафе и мал мафин. И тоа само 30 минути. Обидот наиде на потсмев, посебно делот во кој се даваат мали мафини, многумина коментирале дека Мериот требало да даде барем големи. И за крај овој рекламен флаер со кој се нуди претплата за еден дневен весник по цена од 9 долари и 11 центи. Секакако, понудата трае само за 11 септември. Редакција Фактор

Можеби ќе ве интересира

ЧЕТИРИДНЕВНА РАБОТНА НЕДЕЛА: Овие земји ја испробаа и не се враќаат назад

ЧЕТИРИДНЕВНА РАБОТНА НЕДЕЛА: Овие земји ја испробаа и не се враќаат назад