ОД БИЛЕТИ ОД САМО 10 ЕВРА, ДО МЕГА ЛУКСУЗ: Ова се највозбудливите нови железнички линии во Европа
Објавено во: Економија 03 Јануари, 2025
Патувањето со воз често ја прави авантурата незаборавна како и самата дестинација. Железниците некогаш беа омилениот начин на транспорт, а денес, поради бројни причини, оваа форма на патување повторно доживува експанзија и зголемена популарност низ Европа.
Нови, возбудливи патувања со воз се најавени за 2025 година кои дополнително ќе го олеснат истражувањето на континентот со железница.
Според Кристина Тан, инфлуенсерка за луксузни патувања, овие најави многу ја израдувале.
„Исклучително сум возбудеан поради новите железнички линии што не очекуваат во 2025 година! Не сум љубител на ноќните возови, но бидејќи Амстердам и Барселона се два од моите омилени градови, едвај чекам да ја пробам оваа рута.
Подолу ќе ги претставиме некои од најинтересните железнички линии по кои ќе можете да патувате во 2025 година.
Од Брисел до Венеција
European Sleeper е релативно нова железничка компанија, која ја лансираше својата прва линија Брисел-Берлин во 2023 година.
Со најавата за нова, можеби највозбудлива рута, почнувајќи од февруари 2025 година, European Sleeper продолжува да ги изненадува патниците.
Новата линија официјално ќе стартува на 5-ти февруари, поврзувајќи го Брисел со познатиот пловечки град – Венеција.
Патувањето трае околу 20 часа, поаѓање од Брисел во 17 часот и пристигнување во Венеција во 14 часот следниот ден. Враќањето од Венеција е планирано за 15 часот, со пристигнување во Брисел во 11 часот следното утро.
На оваа рута возот минува низ четири прекрасни европски градови: Ајндховен во Холандија, Минхен во Германија, Инсбрук во Австрија и Болзано во Италија. Пред да пристигне во Венеција, возот на патниците ќе им обезбеди неверојатен поглед на Доломитите.
Возот има ресторански вагон за вечера и lounge бар за освежување и пијалоци.
Линијата ќе работи двапати неделно во текот на февруари и март, што е идеално за пролетно патување или за патници на пат кон скијачките центри во регионот. Исто така, тајмингот е внимателно координиран со венецијанскиот карневал, кој ќе трае од 14 февруари до 5 март следната година.
European Sleeper нуди три класи на патување: кабини за спиење, кабини за каучети и исправени седишта.
Во моментот на пишување, сите кабини за спиење се резервирани до крајот на март, кога завршува моментално објавениот распоред. Сепак, кабините за каучи за пет до шест лица, со кревети на преклоп, се уште се достапни по цена од 139 евра.
За дополнителни 14 евра, патниците можат да резервираат појадок, кој се служи приближно 45 минути пред пристигнувањето на нивната дестинација.
Заспијте со Ван Гог, разбудете се со Гауди
Една од најочекуваните рути е онаа што го поврзува Амстердам со Барселона.
Во моментов е возможно да се патува меѓу овие два града со воз, но тоа трае околу 17 часа и вклучува неколку трансфери.
European Sleeper сака сето тоа да го промени со директна линија за спиење што минува низ Брисел и Лил пред да стигне до Барселона.
Услугата требаше да започне во пролетта 2025 година, но беше одложена бидејќи железничкиот оператор се соочува со различни предизвици.
Крис Енгелсман, ко-основачот на компанијата, вели дека сè уште се надева на лансирање кон крајот на 2025 година, но признава дека тоа би можело да биде 2026 година.
Од Париз до Берлин (и во секоја дискотека во која влегувате)
Од декември 2023 година, возот за спиење Nightjet ќе сообраќа три пати неделно од францускиот до германскиот главен град и обратно.
Од Париз се потребни нешто повеќе од 13 часа, а од Берлин околу 14 и пол часа. Возовите тргнуваат рано навечер и пристигнуваат следното утро, а рутата се покажа популарна за оние кои сакаат да спијат во воз.
Сепак, компанијата не застана тука. Од крајот на оваа година има нова брза дневна врска која ќе го намали времето на патување на осум часа и ќе ви овозможи да го видите најдоброто од Европа додека поминувате низ живописните села и фантастичната природа.
Оваа линија дава можност за ден за уживање и релаксација со ручек во трпезариска кола и бесплатен WiFi. Со цени кои започнуваат од 59,99 евра, се чини дека оваа линија ќе станува сè попопуларна.
Лансирана на 16 декември, услугата ќе го намали времето на патување меѓу градовите на само осум часа.
Застанувајќи во Стразбур, Франкфурт и Карлсруе, возот минува низ прекрасната внатрешност на Германија каде што патниците сигурно ќе бидат задоволни што ќе ги осветли дневната светлина додека уживаат во пејзажот.
Врвен луксуз на шините од La Dolce Vita
Во прославата на животот и луксузот, Orient Express La Dolce Vita можеби е на скапиот крај на патувањето со воз, но вреди ако копнеете да вкусите од златното доба.
Новиот воз во „винтиџ стил“ ќе има само 11 вагони за 62 гости.
Ова вклучува 12 луксузни кабини, 18 мастер апартмани и еден апартман „La Dolce Vita“.
Секоја кабина има брачен кревет, софа, фотелји и приватна бања, а услугата во соба е достапна насекаде.
Повеќето патувања заминуваат од Рим и имаат маршрути од една до две ноќевања со воз.
Рутите одат и север и југ и вклучуваат Венеција, Портофино, Матера и Катанија. Се очекува La Dolce Vita да додаде повеќе меѓународни линии во 2025 година, вклучувајќи ги Париз, Истанбул и Сплит во Хрватска.
GoVolta за евтини долги патувања
Наречена „EasiJet of the ravais“, холандската компанија GoVolta ќе нуди евтини услуги на долги релации во 2025 година.
Компанијата планира да ги поврзе Амстердам и Берлин од септември, со линии што тргнуваат рано наутро и пристигнуваат доцна попладне. Дополнително, планирани се и врски од Амстердам до Копенхаген и Базел, кои ќе бидат пуштени по Берлин, но сепак во 2025 година.
За разлика од повеќето популарни европски услуги, возовите на GoVolta нема да бидат брзи. Ова значи, неизбежно, дека патувањата ќе траат подолго. Се проценува дека патувањето од Амстердам до Берлин ќе трае осум часа, наместо шест часа со Дојче Бан.
Но, со помали брзини доаѓа и заштеда на трошоците, а GoVolta сака да ги пренесе на своите клиенти. Стандардните седишта од втора класа на првото патување чинат од само 10 евра, што ги прави значително поевтини од која било друга опција.
Билетите треба да бидат пуштени во продажба во јануари, а компанијата вети најмалку 110 билети под 10 евра за секоја услуга.
Еуправозато