19 Декември, 2025
0.1192

ПЛАТА И ДО 1.000 ЕВРА, НО НИКОЈ НЕ СЕ ЈАВУВА НА ОГЛАСОТ: Се што ви треба е возачка дозвола, но еве во што е проблемот

Објавено во: Балкан 17 Февруари, 2022 11:14

Добивај вести на Viber

„Итно се бара возач за работа во производствена компанија. Потребна е дозвола од Б категорија, за возење комбиња и пикапи. Заработка од 75.000 динари, регистрација и два слободни дена неделно. Работно време од 08:00 до 16:00 часот.

Ова е само една од огласите кои го преплавија интернетот во последните месеци. Има многу деловни понуди кои бараат возачи, но и покрај тоа што платата може да достигне и до 120.000 динари месечно (околу 1.000 евра - н.з), во Србија има голем недостиг од оваа работна сила.

Во Србија има околу 160.000 професионални возачи со сертификат за професионален возач. Според старосната структура, возачи на возраст над 51 година се 30,72 отсто, а помлади од 30 години има 9,26 отсто, покажуваат податоците на здружението „Србијатранспорт“.

Дека на Здружението му недостигаат од 7.000 до 10.000 професионални возачи, вклучително и оние кои возат ниски тонажни возила, автобуси и специјални возила, неодамна изјавија од Здружението на товарни превозници во меѓународен патен сообраќај „Меѓународен транспорт“.

Колку професионални возачи се бараат во Србија покажуваат и податоците на Инфостуд, од каде за МОНДО објаснија дека ваквата состојба трае подолго време. И покрај популарното мислење дека најмногу се бараат возачи на камиони и автобуси, потребна е едноставна дозвола од Б категорија за најбараните работни места.

„Возачите се дефицитарни и минатата година се покажа дека тоа е персоналот кој недостасува најмногу. Зголемувањето на побарувачката за возачи дојде по пандемијата со короната и проширувањето на курирските услуги и доставувачите. Немаме официјални податоци за платите, но знаеме дека работодавците се трудат да ги зголемуваат за да го задржат персоналот. Најбарани се возачите од Б категорија“, вели Милош Турински.

На Србија освен возачи на автомобили и недостигаат и камионџии и возачи на автобуси, потврдуваат од Инфостуд.

„Најголемиот број камионџии заминуваат во странство поради пет пати повисоки плати од оние што можат да ги добијат во Србија, бидејќи нашиот пазар не може да испраќа плати во странство. Исто така, проблемот во Србија е што полагањето и добивањето лиценца за овие категории е многу скапо и чини по неколку илјади евра.Со ова се соочуваат возачите и сопствениците на бизниси во Србија“, вели Турински.

Истата приказна ја потврдува и сопственик на фирма од Белград кој со месеци не може да најде работници за превоз на стока.

„Имам проблем со доставување стока до клиентите бидејќи немам доволно возачи на располагање. Кога возачите треба да вршат утовар или истовар, тешко ја прифаќаат работата, без разлика на платата, која може да биде далеку над просекот. Речиси е невозможно да се најдат камионџии. Возачите на автомобили ја наоѓаат затоа што таквата работа е поудобна. Но, нивната плата од 60.000 или 70.000 е мала и затоа има дефицит и во оваа област“, ​​изјави сопственикот на компанијата Милан Павловиќ за MONDO.

Меѓутоа, од гледна точка на возачот, ситуацијата е нешто поинаква и многу од нив се откажале од работата во Србија и наместо тоа нашле работа во странство.

„За истата работа што ја работам во Србија, во Германија можам да заработам трипати повеќе. Во исто време возам подобри возила, имам поповолни услови за работа и не треба да размислувам дали ќе се почитуваат договорите. Во Сртбија често камко возач работев прекувремено, бев пријавен на минималец, а половина од платата ми се исплаќаше во плик. Имаше проблеми при расипување на возилото или наплата на штетата во сообраќајот, што исто така не го доживеав во странство. Поради сето тоа решив да не работам како возач во Србија повеќе“, изјавил возачот Александар Грубиќ.

Извор: Мондо.рс

Можеби ќе ве интересира

Што вели Рама за идејата на новите членки на ЕУ да им се ограничи правото на вето?

Што вели Рама за идејата на новите членки на ЕУ да им се ограничи правото на вето?

(ВИДЕО) Пратениците во албанското Собрание се тепаа и фрлаа чадни бомби

(ВИДЕО) Пратениците во албанското Собрание се тепаа и фрлаа чадни бомби

Косово купува моќно американско оружје

Косово купува моќно американско оружје

ВИДЕО: Клоци и боксови со Собранието на Бугарија

ВИДЕО: Клоци и боксови со Собранието на Бугарија

„МИНИСТЕРОТ НЕ ЗЕМА НИТУ ДИНАР“ Вучиќ: Обвинението против Селаковиќ е срамно и безобразно

„МИНИСТЕРОТ НЕ ЗЕМА НИТУ ДИНАР“ Вучиќ: Обвинението против Селаковиќ е срамно и безобразно

„Њујорк тајмс“: Фирмата на зетот на Трамп - Кушнер се повлекува од договорот за изградба на хотел во Србија

„Њујорк тајмс“: Фирмата на зетот на Трамп - Кушнер се повлекува од договорот за изградба на хотел во Србија

Граничниот премин Богородица затворен за сообраќај

Граничниот премин Богородица затворен за сообраќај

Потврден случај на лепра во Хрватска: Почната е задолжителна постапка за вакцинација

Потврден случај на лепра во Хрватска: Почната е задолжителна постапка за вакцинација

Евзони повторно затворен

Евзони повторно затворен