Добивај вести на Viber
Тргувањето со цената на акциите на “Twitter” може да биде многу профитабилно, тврди м-р Никола Димков, сениор експерт во компанијата FXLider, која на сите читатели на
Фактор.мк им подарува 50 долари за почетно тргување. Пријавете се и искористете го спојувањето помеѓу Twitter и Amazon при што можете да остварите добра заработка.
ДОКОЛКУ СТЕ ЗАИНТЕРЕСИРАНИ ПРИЈАВЕТЕ СЕ ОВДЕ!
Цената на акциите на Twitter моментално се наоѓа приближно на најниското ниво од моментот кога оваа компанија се појави на берзата па се досега. На Twitter, како микро блог на социјалните мрежи, после иницијалните јавни понуди (IPO) , една од најважните цели му беше зголемување на бројот на корисници. Меѓутоа, изминатиот месец објавено е дека бројот на активните корисници не се зголемува со она темпо кое е предвидено, што и покрај одличните резултати на заработка негативно се одрази на цената на акциите.
„Извештајот од првиот квартал покажа дека приходот значително порасна и достигна вредност од 250 милиони долари, главно благодарение на рекламите на мобилните телефони. Приходот од рекламниот сегмент порасна за 700% на годишно ниво и 28% во однос на претходниот квартал. Процентот на приходот од рекламите на мобилните уреди порасна од 60%, колку што изнесуваше во претходниот квартал, на 80% во текот на првиот квартал. Twitter очекува дека тековниот квартал ќе заврши со приход од 270 до 280 милијони долари што е нешто повеќе од проекцијата на Wall Street“ вели м-р Никола Димков од FXLider.
Врз падот на цената на акциите влијаеше и истекувањето на периодот на забрана на продажба на акции која според законот трае 6 месеци по IPO. Во ноември изминатата година Twitter имаше многу успешна иницијална јавна понуда (IPO) која што ја зголеми цената на акциите од иницијални 26 долари на над 70 долари по акција. После шест месеци акционерите беа во можност да ги продадат своите акции, а голем дел од нив и го искористија тоа право. Основачите на Twitter, Jack Dorsey и Evan Williams како и CEO Dick Costolo изјавија дека засега не планираат продажба на своите акции. Охрабрувачки е и фактот дека моментално не се планира секундарна понуда, бидејќи повеќето големи акционери засега немаат потреба за итен кеш.
„Ваквото движење на цената на акциите кај социјалните мрежи кои неодамна се појавија на берзата не е реткост, туку баш напротив. Падот на цената на акциите непосредно по појавувањето на берзата се случи и кај многу други социјални мрежи како што се Facebook, Yelp, Groupon и Zynga. Оваа динамика е речиси вообичаена и претставува нормален циклус со кој после иницијалниот голем оптимизам цената на акциите почнува да добива реална вредност“, наведува Димков.
Во текот на вториот квартал оваа мрежа воведе неколку новитети од кои најважно е поврзувањето со Amazon. Двете компании, и Amazon и Twitter во овој вид на соработка гледаат одлична можност да го прошират своето работење. Од една страна Amazon преку оваа социјална мрежа го прошири својот пазар, додека од друга страна Twitter доби нов извор на приход надвор од рекламните услуги и промотивните твитови.