ПОСТИГНАТ НОВ ДОГОВОР: За подкастот на Џо Роган Спотифај плаќа 250 милиони долари
Објавено во: Економија 05 Февруари, 2024
Spotify постигна нов договор со својот најпопуларен креатор на подкасти, Џо Роган, вреден дури 250 милиони долари.
Според новиот договор, Spotify ќе продава реклами и ќе го дистрибуира „The Joe Rogan Experience“ на неколку подкаст платформи, вклучително и видео формат на YouTube. Разликата е во тоа што подкастот беше ексклузивен за Spotify и сега ќе биде на неколку платформи.
„Кулните разговори се еден вид ментална исхрана“, рече Роган во блог пост на Spotify, објавувајќи го новиот договор. Слушањето на тие дискусии „ги охрабрува луѓето да водат слични разговори со своите пријатели и само генерално го прави животот поинтересен“.
Подкастот и променливата економија
Новиот договор е симбол на променливата економија на бизнисот со подкаст, кој созреа и во досегот на публиката и во трошењето за реклами од последниот договор на Роган, пишува Волстрит журнал.
Spotify исто така работи на ревидирање на условите на своите договори со врвни таленти, така што емисиите се дистрибуираат на повеќе платформи за да ја зголемат нивната публика и продажбата на реклами, наместо да бараат ексклузивност.
Роган сепак најслушаниот и покрај контроверзите
Spotify го потпиша својот прв договор со Rogan во 2020 година за повеќе од 100 милиони долари за да започне слушање подкасти на својата платформа. Шоуто останува убедливо најпопуларниот подкаст на Spotify.
Ова се случи и покрај контроверзноста што првично го опкружуваше Роган, особено пред две години кога рокерот Нил Јанг ја повлече својата музика од платформата поради, како што рече, дезинформациите за вакцината на Роган.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.