28 Септември, 2024
0.0250

Производителите на храна имаат светла онлајн иднина!

Објавено во: Анализа 07 Јули, 2014

Добивај вести на Viber

Производителите на храна се обидуваат да се прилагодат кон светот на интернет и треба да инвестираат во повеќе разумни пакувања, дигитално претставување и подобри синџири на снабдување за да имаат корист од долгорочните бенефиции од сето тоа. Електронското тргување изнесува 3,7% од сите продажби на брзо движечка стока како храна, пијалаци и производи за лична нега, тврди компанијата за пазарни истражувања Kantar Wolrdpanel. Таа предвидува дека до 2016 година глобалната онлајн трговија ќе достигне 5%, бидејќи продавниците ќе создадат сопствени шопинг сајтови. Подобрата Е трговија може да им заштеди пари на компаниите, додека тие се обложуваат на повеќе насочени маркетинг, вклучувајќи и преку социјалните медиуми. Но претставници на индустријата тврдат дека производителите ги одлагаат иновациите поради помалите количини на продадените стоки на интернет. За време на неодамнешната средба на Consumer Goods Forum (CGF) во Париз, потпретседателот на потрошувачите на Amazon ги прекори останатите претставници на индустријата за начинот на кој ги презентираат своите производи. "Тоа е место каде што треба да бидете лидери, но наместо тоа, открив дека треба да правиме иновации од ваше име", објасни тој, истакнувајќи дека еден од најголемите проблеми на компаниите е фактот дека дел од стоката пристигнува кај корисниците во незачуван изглед. "Првиот момент на вистината за клиентот не е она што го гледа на сајтот, туку она што пристигнува во неговиот дом". Неподготвени "Повеќето производители на прехранбени производи остануваат" сериозно неподготвени за онлајн трговијата на мало ", рече аналитичарот на Rabobank Џон Дејвид Роуг. Тие треба да го зголемат производниот асортиман, бидејќи онлајн купувачи се со поголема веројатност да бараат работи како "органски јогурт" и "леб без глутен". Iglo Group, која се надева дека нејзината замрзната храна ќе произведува 25% од онлајн продажбата до 2017 година, изјави дека ги менува имињата на своите производи и информациите за нив додека ги тестира промоциите, кои би требало да ги зајакнат нивните купувања. "Ако ги поставите грешните зборови во почетокот, некој кој има пристап преку мобилен телефон, само може да види" замрзнат грашок "и нема да има идеја за каква големина пакување станува збор за тоа дали во него нема и пченка, дали не станува збор за грашок со морков или е едноставно грашок ", коментира генералниот маркетинг менаџер на компанијата Шерил Калврли. Според неа тоа навистина е нов пазар, во кој секој се обидува со нови работи. Некои производители се обложуваат на сопствените онлајн продавници, но тоа важи пред сè за големи бизниси. Компании како L'Oreal, Nestle и Procter & Gamble продаваат мали количини широко користени производи како козметика, кафе, чоколадо и шампони директно. Марката Nespresso на Nestle е необичен пример, бидејќи 60 отсто од продажбата нејзина е од лично нејзиниот веб-сајт. Најголемиот производител на храна во светот - Nestle кој генерира околу 3-4% од продажбата онлајн, тврди дека создал посебни имиња и описи на производите за онлајн презентација. Покрај тоа се потпира на повеќе убави слики и видео, кои водат до вашиот сајт за продажба на мало, но и покрај тоа, компанијата стапнала претпазлива претходно. Победници и губитници Фабио Васирка, управен директор на одделот задолжен за потрошувачки добра и услуги во Accenture, тврди дека со онлајн миграцијата на продавниците маржите ќе се подобрат иако повеќе на широката понуда. Според него онлајн просторот е огромен, па веројатно ќе има многу повеќе производи. Но скап дигитален маркетинг, неограничен простор и отстранување на дел од надоместоците исплатени на трговците, може да ја намали разликата помеѓу нив и стартување компании кои се жалат на помладите корисници. Аналитичарите од Bernstein Research предупредуваат дека тоа може да доведе до профитот на компаниите како Campbell Soup и ConAgra Foods. Додека производители на замрзната храна, како Iglo, Nestle и Unilever би можеле да добијат од домашните резерви, креаторите на слатки како Mars и Mondelez International најверојатно ќе почнат да страдаат од фактот дека онлајн купувачите ќе издржат импулсивен шопинг. Скапа стока наспроти масовниот пазар Некои веќе се насочуваат активно кон дигитален простор. L'Oreal неодамна назначи директор кој да и помогне да се прошири на интернет, особено во Кина, каде што интернет шопингот наскоро може да носи 10% од сите продажби на пазарот на масовни стоки. Минатата година Heineken го објави "the Sub", домашен диспенсер за пиво, кој може да се нарача од сајтот на компанијата. Во јануари производителот на алкохолни пијалоци Pernod Ricard ја откри својата нова иницијатива наречена "Project Gutenberg", која ќе им овозможи на корисниците да порачува и духови онлајн. Високите цени на понудата сепак претставуваат сериозна пречка за компаниите кои прават евтини стоки. Тоа не значи дека бизнисот со евтини производи не може да се развива онлајн. Coca-Cola направи огромен напредок во дигиталните мрежи, вклучувајќи го и Facebook, каде францускиот оддел минатата година одржа кампања за да се зголеми продажбата. Компанијата откри дека има заработено по 2,74 евра за секое евро, што е инвестирано. К.К.