01 Септември, 2024
0.0249

Со тунел под Андите ќе се забрзува светската трговска размена

Објавено во: Економија 06 Октомври, 2012

Добивај вести на Viber

Јужноамериканските инженери, со помош на своите колеги од Јапонија и Италија ќе го изградат најдолгиот синџир од тунели меѓу двата американски континенти, кои треба да помогнат при олеснување на трговијата преку Андите и да ги поврзат атланскиот со пацифичкиот брег на Јужна Америка, пренесува новинската агенција АП. Проектот е наречен „Коридорот Аконкагуа меѓу два океани". Името е земено од планината која минува по границата на Аргентина со Чиле, а на неа се наоѓа највисокиот врв на двете Америка - Аконкагуа, висок 6981 метри. Сега на Андите има премин кој се наоѓа на 3200 метри надморска височина, но тој со недели, а понекогаш и месеци е блокиран од снегот, па камионите не можат да возат во овој дел на планините со температури од минус 25 степени. Освен тоа Бразил воопшто нема пристап до пацифичките пристаништа, бидејќи автопат завршува пред планинските вериги. Сега сојата, виното и месото од Аргентина, наменети за Кина, како и азиската електроника за Бразил, треба да се транспортираат со бродови и да го заобиколат најјужниот дел Јужна Америка, што го продолжува патот со 3000 наутички милји и трае уште една дополнителна недела. Проектот за тунели низ Андите, кој треба да се реализира до 2017-та,  ќе го скрати растојанието, времето и цената на транспорт на стоки и ќе биде драгоцена врска помеѓу јужноамериканските атлантски и тихоокеанските пристаништа. Експертите проценуваат дека по завршување на проектот ќе биде скратен патот меѓу аргентинската провинција Мендоса и главниот град на Чиле, Сантијаго од 12 на 2,5 часа, а цената на товарење на возилото ќе се намали од 1400 на 840 долари. Проектот е во вредност од 3.5 милијарди долари и според него треба да биде изградена железничка линија по која ќе минуваат возови, долги и до 750 метри. Линијата ќе биде долга 205 километри и ќе вклучува 52-километри двојни тунели. Проектот е планирано да се реализира за 10 години. Приматот за најголем ваков тунел во светот засега го држи оној што ги спојува јапонските острови Хоншу и Хокаидо. Сепак в 2017-та се очекува да биде пуштен тунелот Готар, кој се пробива под швајцарските Апли и ќе биде долг 57 километри.

Можеби ќе ве интересира

СЕ ЗГОЛЕМИ ВРЕДНОСТА НА ДОЛАРОТ: Европската валута ослабна

СЕ ЗГОЛЕМИ ВРЕДНОСТА НА ДОЛАРОТ: Европската валута ослабна

Падот на патниците на скопскиот аеродром продолжува и во јули

Падот на патниците на скопскиот аеродром продолжува и во јули

ГИ ПРОДАВААТ КУЌИТЕ ЗА МАЛКУ ПАРИ: Русите бегаат од Финска

ГИ ПРОДАВААТ КУЌИТЕ ЗА МАЛКУ ПАРИ: Русите бегаат од Финска

НАРОДНА БАНКА: Растат каматите на депозитите

НАРОДНА БАНКА: Растат каматите на депозитите

ДОГОВОРОТ НЕМА ДА ГО ОБНОВАТ: Украина ќе прекине со транзитот на руските нафта и гас

ДОГОВОРОТ НЕМА ДА ГО ОБНОВАТ: Украина ќе прекине со транзитот на руските нафта и гас

ГРЧКИТЕ СУПЕРМАРКЕТИ ГИ НАМАЛИЛЕ ЦЕНИТЕ ВО АВГУСТ - нешто сепак поскапело, а тоа се рибите и морските плодови

ГРЧКИТЕ СУПЕРМАРКЕТИ ГИ НАМАЛИЛЕ ЦЕНИТЕ ВО АВГУСТ - нешто сепак поскапело, а тоа се рибите и морските плодови

Владата усвои нов закон за автопатот Кичево - Охрид, ќе се олеснува асфалтирањето

Владата усвои нов закон за автопатот Кичево - Охрид, ќе се олеснува асфалтирањето

БЕШЕ МИЛИЈАРДЕР „НА ХАРТИЈА“, А ПОТОА БОГАТСТВОТО СЕ СТОПИ - еве како порасна за време на ковидот, но и како падна

БЕШЕ МИЛИЈАРДЕР „НА ХАРТИЈА“, А ПОТОА БОГАТСТВОТО СЕ СТОПИ - еве како порасна за време на ковидот, но и како падна

ОТКРИЕНИ ДЕТАЛИ ЗА ТОА КОЈ И КОЛКУ ЌЕ ПЛАЌА ОД НОВИОТ ДАНОК НА НЕДВИЖНОСТИ - Хрватска вака ќе се бори против празните станови

ОТКРИЕНИ ДЕТАЛИ ЗА ТОА КОЈ И КОЛКУ ЌЕ ПЛАЌА ОД НОВИОТ ДАНОК НА НЕДВИЖНОСТИ - Хрватска вака ќе се бори против празните станови