Хрватска е поскапа од Тоскана и Прованса, туристите се шокирани од цените
Објавено во: Економија 04 Декември, 2025 18:33
Во шпицот на сезоната, Хрватска е во минус од 140 милиони евра во споредба со минатата година. Затоа HTZ и Министерството за туризам и спорт алармираа, и заедно велат: премногу сме скапи, и ако продолжиме вака, безгрижно, безглаво, неконтролирано..., летото 2026 година нема да биде просперитетно.
По којзнае кој пат, се нагласува потрошувачката надвор од пансионот. Цените во рестораните се скандалозни: тие се веднаш до најпознатите туристички региони во светот, Тоскана и Прованса, а квалитетот на услуга (сè уште) не е на толку високо ниво, пишува Слободна Далмација.
Гостите очекуваат да понудат подеднакво добра понуда, но и пониски цени, водени од логиката дека платите и пензиите во Хрватска се пониски отколку во Франција и Италија, а кога ќе сфатат дека тоа не е случај, и дека цените на храната и пијалаците во рестораните ги надминаа оние во туристичката велесила Шпанија, има критики.
Лошите коментари за Хрватска не се однесуваат на природата, наследството, љубезноста на персоналот и луѓето воопшто, гастрономијата и удобноста на сместувањето, туку само и исклучиво на цената.
Дека е така, доказ е фактот што Хрватите се на шестото место во ЕУ по стапка на инфлација, а нејзиното ниво од четири проценти е двојно повисоко од просекот на Унијата.
„Факт е дека нашите гости, Европејци, Американци и други од прекуокеанските земји, во последните години го бројат секој цент. Луѓето што патуваат едноставно обрнуваат внимание каде се, колку платиле и што, а потоа ги споредуваат. Ако пијат ист вид вино, тие многу добро знаат дека платиле помалку за него на Филипините, Тајланд отколку во Европа. Тие исто така го имаат тоа чувство кога доаѓаат во Хрватска. Фактот дека нашите трошоци во угостителската индустрија се зголемуваат и дека тие ни го „јадат“ профитот не е нивен проблем, туку наш, како и фактот дека објективно немаме многу простор за намалување на цените“, вели Јелена Табак, претседателка на Здружението на угостителски индустрии при Хрватската стопанска комора.
Голем проблем е изразената сезонска природа на хрватскиот туризам, што предизвикува некои угостители да работат само четири месеци.
foto freepik.com
* Македонска берза и оваа година во соработка со Фактор доделува повеќе награди во различни категории за „Акција на годината“ при тргувањето со хартии од вредност.
Еден од критериумите за доделување на признанијата ќе биде и мислењето на јавноста. Гласањето ќе се одвива до 12 декември, а предвиден термин за доделувањето на самите награди е 23 декември.
Од таму, може да гласате за едно од следните котирани друштва:
Можеби ќе ве интересира
АЛЕКСАНДАР МАНЕВ ВО „БИЗНИС-КЛУБ“: „Кадарот го создава духот на компанијата“
Венецуела го зголеми дневниот извоз на нафта во ноември
Oва се земји каде трошоците растат, а квалитетот на живот е загрозен
Димитриеска-Кочоска: Нема задолжување надвор од предвидените за годинава
Германија ја зголемува минималната плата од 1 јануари, компаниите најавуваат зголемување на цените и отпуштања
Германската Heidelberg Postpress бара стабилната деловна средина и квалификувани работници - ТИРЗ Скопје и Штип меѓу потенцијалните локации
Инженери на РМ: ВМРО-ДПМНЕ да ја повлече наплатата од 200 денари за пристап до мрежа, како што вети
Бриселска регулатива наместо санкции – Унгарија и Словачка против рампата за рускиот гас





