Добивај вести на Viber
За три години прометот во Србија ќе биде за 50 отсто поголем, во Словенија за 15,5 отсто, во Хрватска за 8,3.
Малопродажбата во Србија сеуште не е развиена. Во споредба со Словенија, а посебно со Хрватска засега познати странски ланци немаат влезено во земјата. Сепак тоа не значи дека и во иднина ќе остане така, бидејки Србија како што предвидуваат експертите ја очекува блескава иднина, посебно од вложувања на светски трговци кои “фрлија око на земјата“ која има повеќе од седум милиони потенцијални потрошувачи.
За потенцијалот на српскиот пазар се направени повеќе економски анализи меѓу кои и она на „Бизнис монитор интернешнал“, каде е направена споредба со пазарот во нашиот регион. По ова истражување, Србија има најголем потенцијал. Бидејки гледано во долари во текот на 2012 година потенцијалот е “тежок“ 70, 6 милијарди долари, а до 2016 се очекува раст над 105 милијарди долари. Во проценти станува збор за раст од 50 отсто. Додека според анализата на „Бизнис монитор“ се очекува прометот на пазарот во Словенија да падне за 15, 5 отсто во наредните три години, а во Хрватска ќе порасне само за 8,3 отсто. Според проценките на аналитичарите странските инвестиции во иднина ќе бидат насочени кон пазарот на Полска, Турција и Русија. Од регионот единствен пазар кон кого ќе бидат насочени ќе биде Србија.