Тајното оружје на „Зара” со кое ги победува конкурентите
Објавено во: Економија, Стил 28 Март, 2016
Познатитот бренд „Зара” има ефикасен механизам со кој успева да биде далеку пред конкурентите на пазарот.
Еден од водечките луѓе на „Индитекс“ објаснува дека компанијата има „центар за обработка на податоци“ за продажбата на секоја поединечна продавница, кој работи 24 часа дневно. Тој центар ги собира податоците за продавниците, а посебен тим се занимава со реакции на купувачите.
Многу конкуренти на „Зара“ имаат проблеми бидејќи не ги погодуваат желбите на нивната цела публика. „Зара“, тој проблем го решава пред да се појави, тие никогаш не изложуваат премногу артикли од ист стил, што е уште една предност над конкуренцијата.
Уверени сме дека „Индитекс“, компамнијата која е сопственик на „Зара“, има најдобар деловен модел, кога е во прашање продажбата на облека и очекуваме двоцифрен годишен раст на заработка на компанијата во период за идните пет години“, објавено е во анализата која ја носи везсникот Волстрит Журнал.