26 Јануари, 2025
0.0627

ТЕСЛА ОСТАНУВА ЛИДЕР ВО ИНДУСТРИЈАТА НА ЕЛЕКТРИЧНИ АВТОМОБИЛИ - сепак, кинеските производители им дишат во врат

Објавено во: Економија 01 Декември, 2024

Добивај вести на Viber

Додека традиционалните производители како Toyota и Volkswagen сè уште држат водечки позиции, кинеските производители предводени од BYD бележат брз напредок на листата на најпродавани брендови.

Посебно импресивен е растот на BYD, кој забележа раст на продажбата од дури 35,6 отсто во однос на претходната година. Така, стана првиот кинески производител кој влезе во топ 10 светски автомобилски брендови. На кинескиот пазар, BYD веќе има доминантен удел од 34,8 отсто во сегментот на електрични возила.

Веднаш се забележува дека Tesla не е меѓу првите десет по бројот на произведени возила, но има објаснување за тоа.

Tesla е дефинитивно меѓу најголемите производители на автомобили во светот, особено во однос на пазарната капитализација. Иако бројот на возила што ги произведува можеби не е секогаш на нивото на традиционалните големи производители како Toyota, Volkswagen или Ford, компанијата Tesla стана многу важен играч на глобалниот пазар на автомобили, особено кога станува збор за електрични возила (EV). .

Tesla постигна значителен раст во производството и продажбата на електрични возила, а неговиот брз пораст во однос на пазарната капитализација ја направи една од највредните автомобилски брендови. Нивното присуство на врвот на листата се заснова на нивната доминација во сегментот на електрични возила, постојаното проширување на производствените капацитети и зголемениот број модели и пазари на кои се присутни.

Значи, иако не мора да биде меѓу првите десет производители на автомобили по обем на произведени возила, Tesla е секако меѓу лидерите во однос на пазарната вредност и технолошкиот ефект.

Аналитичарите предвидуваат дека до 2025 година може да има значителни промени во редот. BYD би можел да влезе во првите пет производители, а се очекува уште неколку кинески производители да влезат во првите 10. Традиционалните производители како Toyota (-3%) и Volkswagen (-2,3%) бележат пад на продажбата, додека кинеските производители продолжуваат да растат.

Јапонските и европските производители се обидуваат да одговорат на кинескиот предизвик со: развивање на сопствени софтверски платформи, инвестирање во технологија за батерии, создавање стратешки партнерства и фокусирање на хибридни возила.

Сепак, кинеските производители веќе имаат воспоставено значителна предност во клучните технологии и цената, што ќе им отежне на традиционалните производители да ги задржат позициите на пазарот во наредните години.

Можеби ќе ве интересира

ПОЗНАТ ТЕКСТИЛЕН ГИГАНТ ЗАТВОРА ПРОДАВНИЦИ - само на Балканот 260 вработени останаа без работа

ПОЗНАТ ТЕКСТИЛЕН ГИГАНТ ЗАТВОРА ПРОДАВНИЦИ - само на Балканот 260 вработени останаа без работа

Меѓународен ден на чиста енергија - Божиновска со студентите: Младите се иднината на чистата енергија и иновациите

Меѓународен ден на чиста енергија - Божиновска со студентите: Младите се иднината на чистата енергија и иновациите

ПОЗНАТА КОМПАНИЈА НАЈАВУВА ОТКАЗИ - отпуштаат работници поради намалени нарачки, но подготвува и голема инвестиција

ПОЗНАТА КОМПАНИЈА НАЈАВУВА ОТКАЗИ - отпуштаат работници поради намалени нарачки, но подготвува и голема инвестиција

РАДИЈАТОРИТЕ ИМ СЕ ЛАДНИ - расте бројот на домаќинства кои не можат соодветно да се загреат во Европската унија

РАДИЈАТОРИТЕ ИМ СЕ ЛАДНИ - расте бројот на домаќинства кои не можат соодветно да се загреат во Европската унија

„ЕВРОПА ЗАОСТАНУВА ЗАД САД“: Кристалина Георгиева од Давос со остра критика за стариот континент

„ЕВРОПА ЗАОСТАНУВА ЗАД САД“: Кристалина Георгиева од Давос со остра критика за стариот континент

УШТЕ ЕДНА КОМПАНИЈА ВО ГЕРМАНИЈА „СТАВА КЛУЧ НА ВРАТАТА“: речиси 500 работници во Франкфурт ќе останат без работа

УШТЕ ЕДНА КОМПАНИЈА ВО ГЕРМАНИЈА „СТАВА КЛУЧ НА ВРАТАТА“: речиси 500 работници во Франкфурт ќе останат без работа

Сашо Клековски објасни зошто нема лекови на „Онкологија“: Не сакаме да купуваме на реверс

Сашо Клековски објасни зошто нема лекови на „Онкологија“: Не сакаме да купуваме на реверс

Започнува „кампањата“ за нов гувернер на Народна банка, кој е првиот пик на власта?

Започнува „кампањата“ за нов гувернер на Народна банка, кој е првиот пик на власта?

Божиновска во рудникот САСА – Приоритет се одржливи рударски практики и безбедност на рударите

Божиновска во рудникот САСА – Приоритет се одржливи рударски практики и безбедност на рударите