05 Декември, 2025
0.0287

Тинејџерите се помалку го користат Фејсбук: Која социјална мрежа ја „окупираат“ се повеќе?

Објавено во: Анализа 28 Август, 2017 16:12

Добивај вести на Viber

Она што се говори подолго време е точно: Фејсбук го губи интересот на тинејџерите, вели една нова студија eMarketer цитирана од Business Insider. Според него, децата на возраст од 12 до 17 години веруваат дека Фејсбук е помалку кул од Instagram и Snapchat.

Студијата беше спроведена во Обединетото Кралство и САД. Таа покажува дека употребата на најголемата социјална мрежа од најмалите се намалува од година во година. Месечните Фејсбук корисници на оваа возраст во Америка ќе паднат на 14,5 милиони, или 3,4 отсто оваа година, објавија авторите. Падот започна во есента 2016 година, кога беше откриен за 1,2%. Т.е., ова е втора година по ред со намалување на употребата на Фејсбук од оваа млада публика.

За Велика Британија сликата е слична. EMarketer не дава точни податоци за изминатата година, но повторно соопштува за пад кај тинејџерите и младите потрошувачи. Месечно, тоа беше 2,8%, додека девојчињата и момчињата од 18 до 24 години - 3,1%.

И покрај тоа што вестите не се добри за Фејсбук, социјалната мрежа е воодушевена од фактот што Инстаграм уште го поседува.

Друга многу популарна мрежа е Snapchat. Се верува дека таа ќе ги надмине и Инстаграм и Фејсбук, по бројот на тинејџери до крајот на 2017 година. И двете платформи беа успешни во оваа демографија. Тие се поврзуваат со визуелна комуникација - фотографии, вели Оскар Орозко, аналитичар на eMarketer.

Надвор од оние што ја напуштиле, тинејџерите кои сè уште се на Фејсбук изгледаат помалку вклучени во социјалната мрежа. Тие влегуваат поретко и трошат помалку време на оваа платформа, вели Орозко.

EMarketer предвидува дека потрошувачката база на Snapchat ќе се зголеми на 25,8% во САД и 20,2% во Велика Британија во 2017 година.

За Instagram, очекувањата се за раст од 23,8% за САД и 34,8% за Велика Британија.

Сепак, Фејсбук останува најголемата социјална мрежа со 2 милијарди месечни корисници ширум светот. Се очекува да оствари значителен профит во тековниот квартал од годината.

* Македонска берза и оваа година во соработка со Фактор доделува повеќе награди во различни категории за „Акција на годината“ при тргувањето со хартии од вредност.
Еден од критериумите за доделување на признанијата ќе биде и мислењето на јавноста. Гласањето ќе се одвива до 12 декември, а предвиден термин за доделувањето на самите награди е 23 декември.
Од таму, може да гласате за едно од следните котирани друштва:

Можеби ќе ве интересира

КАМЕРИТЕ СЕ БОЈАТ, КРШАТ, КРАДАТ И ФРЛААТ ВО РЕКИ: Еве како поминале камерите на Сејф сити во земјите низ Европа и на Балканот

КАМЕРИТЕ СЕ БОЈАТ, КРШАТ, КРАДАТ И ФРЛААТ ВО РЕКИ: Еве како поминале камерите на Сејф сити во земјите низ Европа и на Балканот

СДСМ се „пере“ од Груевски – Се враќа ли опозицијата на „антирежимските“ корени

СДСМ се „пере“ од Груевски – Се враќа ли опозицијата на „антирежимските“ корени