„Тинекс“, „Веро“, „КАМ“: Како одработија најголемите ланец маркети во корона кризата?
Објавено во: Економија 25 Мај, 2021
Дури осум ланци супермаркети лани во Македонија имале приходи од продажба поголеми од 50 милиони евра, според официјалните податоци кои ги доби „Фактор“. Од нив, седум имаат раст на приходите од продажба лани во споредба со 2019 година.
Пет ланци супермаркети бележат зголемен профит во споредба со 2019 година, а најголем релативен раст на добивка е 79 отсто. КАМ ДОО и лани останува најголем играч на пазарот на малопродажба на стоки за широка потрошувачка со 169,6 милиони евра од продажба на стоки во своите самопослуги ширум земјава и добивка од 4,9 милиони евра, што е за 1,5 отсто повеќе од претходната година.
На второто и третото место се Тинекс – МТ со приход од 96,9 милиони евра и профит од 3,6 милиони евра и Веро маркети со продажба од 88,3 милиони евра и неверојатна довивка од 10,5 милиони евра. И во 2019 година година оваа компанија беше најпрофитабилна во конкуренцијата.
Голем исчекор напред лани направиле Стокомак и Киппер маркети, а повеќе од анализата може да се прочита на „Фактор“.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.