ТРИ РАБОТИ ПОРАДИ КОИ МОЖЕТЕ ДА ДОЈДЕТЕ НА ЦРНАТА ЛИСТА НА СЕКОЈ РАБОТОДАВЕЦ - еве што никако не смеете да направите
Објавено во: Економија 16 Март, 2024
Иако наоѓањето можности за работа може да биде предизвик, постојат начини и модели на однесување кои можат да го отежнат тоа.
Според истражувањето спроведено во јануари 2024 година на работното место Monster, повеќето луѓе, дури 95 отсто од нив, имаат намера да побараат нова работа оваа година. Многумина очекуваат дека ќе биде предизвик. Повеќе од половина, 68 отсто од нив, сметаат дека ќе биде тешко да се најде работа со оглед на состојбата на економијата.
Иако наоѓањето можности за работа може да биде предизвик, постојат начини и модели на однесување кои можат да го отежнат тоа, пишува CNBC.
„Постои нешто што се нарекува однесување за барање валидација, познато и како очај“, вели Линдзи Мастејн, поранешен регрутер на Амазон и актуелен извршен директор на консултантската компанија за кариера Talent Paradigm.
Таа додава дека „тоа е енергијата „избери ме“ што всушност ве одвраќа од можностите да најдете работа“.
Еве како да го избегнете тоа однесување.
Не аплицирајте за истата компанија одново и одново
Прво, избегнувајте да аплицирате за работа во иста компанија одново и одново, особено во краток временски период.
Ако гледате дека „во последните две години сте аплицирале 20 пати и никогаш не сме ве вработиле“, тоа е црвено знаме. Во компанијата веднаш помислуваат „нешто не е во ред со тој кандидат ако досега не сме го вработиле“.
Без оглед на тоа колку би можеле да бидете погодни за работата, работодавецот веројатно нема да вложи време за дополнително да ја истражи вашата кандидатура.
„Тоа е еден од начините на кои всушност можете да завршите на црната листа“, вели таа. Обидете се да ги ограничите вашите внатрешни апликации на максимум пет кои тесно одговараат на вашиот профил на компанијата.
Не користете ја ознаката „отворено за работа“ на LinkedIn
Друго црвено знаме за регрутер е ознаката „отворено за работа“ на LinkedIn.
Само со ставање на таа ознака на страницата, „веќе знаеме дека ти треба нешто“, вели Мустејн. Ова значи дека можеби не сте толку селективни кога станува збор за деловни можности, што можеби нема да ја развивате вашата кариера на соодветен начин што ќе ви помогне да ги изградите вашите вештини и да напредувате.
„Не оставате впечаток на висококвалитетен кандидат“, вели таа. Дополнително, ја менува динамиката во разговорот со менаџерот за вработување. Ова е причината зошто тие не се ни обидуваат да ве убедат во одлична деловна можност бидејќи ве сакаат во друштвото. Наместо тоа, се обидувате да ги убедите да ве земат предвид.
Користењето на таа ознака всушност го издава очајот.
„Тоа е како да просиш на улица“, вели Мастејн.
Немојте да бидете „многу ранети и повредени“ на социјалните мрежи
Конечно, ако сте невработени, не објавувајте го статусот на невработеност на социјалните мрежи, особено ако го правите тоа затоа што ве повредува. Мустајн исто така дава пример за таков пост:
„Само што бев отпуштен и имам две деца дома и навистина ми треба нова работа, веднаш ако е можно. Ако можете, ве молам, запознајте ме со некој што го познавате, кој има можна отворена позиција, би го ценел“.
Експерт за вработување: Ако сакате работа, мора да лажете за овие три теми
Иако тажни и сочувствителни, луѓето кои објавуваат вакви статуси „изгледаат многу рането и повредено“, вели таа. „Крварат на социјалните мрежи. На крајот на краиштата, тие покажуваат слабост на сличен начин како луѓето кои вклучуваат ознака „отворено за работа“ на нивните профили на LinkedIn
Наместо тоа, ако сте отпуштени и сакате да му сигнализирате на светот дека барате нови можности, обидете се да ја поставите ситуацијата како нов почеток или можност за раст и споделете конкретни примери за вашите минати придонеси и успеси. . Можете исто така да споделите што сте научиле и како вашите искуства ве опремиле за идните предизвици. Сето ова „покажува приспособливост и проактивен однос кон потенцијалните работодавци“, вели таа.
Запомнете, „не ви треба било која работа“, вели Мастејн. „Сакате добра работа.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.