Во која соседна земја 40 отсто од приходите се трошат за храна?
Објавено во: Економија 08 Октомври, 2025 16:06
Едно просечно семејство кај западниот сосед троши приближно 40 проценти од семејниот буџет само за исхрана.
Тоа значи дела едно просечно семејство троши приближно 93,000 албански леки (963,24 евра), при што 40 проценти од семејниот фонд се одвојува само за исхрана, пренесува Еуроњуз Албанија. Ова остава малку пари за другите потреби – образование, рекреација или заштеда.
Еуроњуз Албанија пренесува дека цените на основните артикли, како леб, масло за јадење, млеко и зеленчук, забележале значителен пораст во текот на изминатите две години, со што расходите за храна достигнале речиси половина од месечните примања на семејствата.
Албанските граѓани велат дека со нивните примања едвај успеваат да ги задоволат основните потреби и купуваат исклучиво есенцијални продукти. Тие ја искажуваат својата зачуденост од фактот што цените во државата се значително повисоки отколку во западните земји, наведувајќи ја цената на адаптираното млеко во Берлин (1,4 евра) и во Албанија (400 леки или 4,14 евра) како пример.
foto freepik.com
Можеби ќе ве интересира
„Нашата цел е да привлечеме компании кои носат знаење, современи технологии и квалитетни работни места“: Димовски од ТИРЗ до менаџментот на Philips
ДЗР: Застарени предмети и неуплатени средства во буџетот на државата, ИТ напади и повеќе неправилности во работењето на Министерството за економија и труд
Хрватска повлекува храна за бебиња: Аптамилот има поголемо присуство на бактерии
ЕБОР: Рекордно ниско ниво на лоши кредити во Централна, Источна и Југоисточна Европа
На бензинските пумпи се појави нов вид гориво: Ќе се испорачуваат со „розови пиштоли“, а ќе може да се користи во сите автомобили
Планирате патување на одмор? Овие аеродроми во Европа ќе штрајкуваат до крајот на годината
Германија ги заострува условите за социјална помош
Руски министер кажа колкав процент од БДП потрошиле за војната во Украина
(ВИДЕО) АВСТРАЛИЈАНЕЦ СЕДУМ ГОДИНИ СОБИРАЛ АМБАЛАЖА: Заштедил за куќа




