YouTube го престигна Netflix во уделот на пазарот за стриминг
Објавено во: Економија 29 Август, 2025 05:55
Линеарната телевизија сигурно ќе се опорави со враќањето на фудбалската сезона, но веќе доминантните нови дигитални играчи само го зголемуваат своето влијание. Netflix имаше осум од 10-те најдобри стриминг наслови во месецот, предводени од „Squid Game“, чија последна сезона ја донесе корејската серија до вкупно 5,4 милијарди гледани минути.
Аквизиции како „Animal Kingdom“ и „Blind Spot“, исто така, му донесоа на Netflix огромна публика. Веднаш зад „Squid Game“ беше Love Island USA, голем хит за Peacock со 5,3 милијарди минути. Услугата NBCUniversal ја зголеми својата гледаност за 3% во споредба со јуни и постави нов рекорд за гледаност што не е поврзана со Олимписките игри со вкупен удел од 1,8%.
Процентно, Netflix беше далеку посилен со 8,8% пазарен удел, но беше надминат од YouTube со 13,4% удел во SVOD сегментот, или видео на барање со претплата.
Делоит предвидува дека практиката на потрошувачите да се претплатуваат на повеќе самостојни стримери ќе почне да опаѓа оваа година.
* Македонска берза и оваа година во соработка со Фактор доделува повеќе награди во различни категории за „Акција на годината“ при тргувањето со хартии од вредност.
Еден од критериумите за доделување на признанијата ќе биде и мислењето на јавноста. Гласањето ќе се одвива до 12 декември, а предвиден термин за доделувањето на самите награди е 23 декември.
Од таму, може да гласате за едно од следните котирани друштва:
Можеби ќе ве интересира
Германија тоне во најлошата криза од 1945 година, индустријата се соочува со проблеми
Цени во најсеверната продавница во светот, поевтино е од САД
Хрвати се иселиле во Полска, тврдат дека земјата е драстично подобра од Хрватска
Обидот за увоз на берачи од Бангладеш и Пакистан не успеа во соседството
БДП СЕ ЗГОЛЕМИ ЗА 3.8 ОТСТО: Кои сектори се со најголем раст?
Среброто привлекува сè поголемо внимание од купувачите, eве зошто...
Димитриеска-Кочоска: Немам информација дека доцни породилното





