ЗАНИМАЊЕ КОЕ СТАНУВА СЕ ПОБАРАНО - во Хрватска заработуваат и до 300 евра по објава
Објавено во: Економија 25 Март, 2023
Инфлуенсерите во Хрватска заработуваат и до 300 евра по објава, а инфлуенсерскиот маркетинг стана еден од најпопуларните и најефикасните форми на онлајн маркетинг, па затоа има пионери на формалното образование за оваа сè побарана професија.
Во последните неколку години популарноста на инфлуенсерите значително порасна, а сведоци сме на нивните успеси и неуспеси. Нивната улога е се поважна во однос на маркетингот и продажбата, а нивното општествено влијание се зголемува.
Според податоците од Influencer Marketing Hub пријавени од Европскиот парламент, инфлуенсерскиот маркетинг стана еден од најпопуларните и најефикасните форми на онлајн маркетинг. Од 2019 година, неговата глобална пазарна вредност се зголеми повеќе од двојно за да достигне 13,8 милијарди американски долари во 2021 година, што претставува зголемување од 700 проценти во споредба со 2016 година.
Според истиот извор, повеќе од 50 отсто од европските компании користат социјални медиуми. Во некои земји, овој удел достигна речиси три четвртини од сите компании.
Имено, огласувачите сфатија дека потрошувачите повеќе им веруваат на препораките на пријателите, познаниците и луѓето воопшто отколку на рекламите што ги гледаат во различни медиуми, па почнаа да ангажираат инфлуенсери, односно луѓе кои можат да влијаат на деловните и други одлуки поради нивната репутација, позиција или врски, а чие мислење и дејствување имаат одредена тежина.
Според порталот Bigcommerce, во 2018 година, 39 отсто од огласувачите планирале да го зголемат својот буџет за инфлуенсер маркетинг. Двата најчести буџети за инфлуенсер маркетинг беа помеѓу илјада и десет илјади американски долари годишно и меѓу сто и петстотини илјади долари.
Образование и инфлуенсери
Можете да станете инфлуенсер на различни начини, а оваа професија полека добива формален шмек, иако се уште не е официјално признаена.
Од Хрватската служба за вработување (ХЗЗ) велат дека Националната класификација на занимања, според која се води евиденција за вработени лица и слободни работни места, не го вклучува занимањето на инфлуенсерите.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.