Добивај вести на Viber
Продолжува економската соработка помеѓу Македонија и Индонезија. Извршниот директор на Македонскиот совет за надворешна трговија Азија - Пацифик, Владимир Кофчегарски, на средба со претставници од Стопанската комора на Индонезија – Кадин, се договори, 20 македонски производи, кои имаат Халал Сертификат да се тестираат во наредните денови во еден од најголемите синџири на супермаркети во Индонезија.
Меѓудругото, на средбата се разговарало и за инвестициските потенцијали на Македонија, како и за намалувањето на трговскиот дефицит од 100 милиони кој Македонија го бележи со Индонезија.
- Оваа посета се одржи со цел да се продолжи она што го започна Министерот за надворешни работи Никола Попоски, од страна на македонската влада. Нашата примарна цел е намалување на трговскиот дефицит, а воедно и презентација на Македонија како поволна инвестициска дестинација за индонезиските компании, како и промоција на туристичките потенцијали на нашата земја - изјави Кофчегарски.
Индонезија претставува економски лидер во Југоисточна Азија со годишен раст од 6,8% и популација од 250 милиони жители. Растот на економијата се должи на државната интервенција, каде 160- те корпорации во сопственост на државата, претставуваат основа на индонезиската економија.
Покрај состанокот со Стопанската комора, Македонскиот совет за надворешна трговија имаше одделни средби со неколку клучни инвеститори кои се заинтересирани за влез во Европа преку Македонија.
- Имавме средба со некои потенцијални инвеститори, каде ја презентиравме Македонија како одлична дестинација, односно како влезна врата на индонезиските компании во Европа. Веќе добивме најава за посета во октомври годинава, каде на лице место ќе се уверат во нашите потенцијали и можности од каде нивните производи ќе можат да се пласираат во, според нив, лукративниот Европски пазар - додаде Кофчегарски.
Со оваа посета, Македонскиот совет за надворешна трговија Азија – Пацифик, го заврши двомесечното роуд шоу во Филипините, Тајланд, Виетнам, Малезија и Индонезија каде Македонија е презентирана како одлична дестинација за инвестиции.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.