20 македонски производи на индонезискиот пазар
Објавено во: Економија 21 Јули, 2013
Владимир Кофчегарски, извршниот директор на Македонскиот совет за надворешна трговија Азија – Пацифик, на средба со претставници од Стопанската комора на Индонезија, се договори, 20 македонски производи, кои имаат Халал Сертификат да се тестираат во наредните денови во еден од најголемите синџири на супермаркети во Индонезија.
„Оваа посета се одржи со цел да се продолжи она што го започна Министерот за надворешни работи Никола Попоски, од страна на македонската влада. Нашата примарна цел е намалување на трговскиот дефицит, а воедно и презентација на Македонија како поволна инвестициска дестинација за индонезиските компании, како и промоција на туристичките потенцијали на нашата земја“ изјави Владимир Кофчегарски.
Индонезија претставува економски лидер во Југоисточна Азија со годишен раст од 6,8% и популација од 250 милиони жители. Растот на економијата се должи на државната интервенција, каде 160- те корпорации во сопственост на државата, претставуваат основа на индонезиската економија.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.