28 Септември, 2024
0.0255

Аеродромот на вода не е атрактивен за инвеститорите, Охрид ќе куртули!?!

Објавено во: Економија 18 Декември, 2012

Добивај вести на Viber

Ако се суди по изразувањето интерес за изградба на хидроаеродромот во Охрид, проектот не е доволно атрактивен за домашните и странските инвеститори. Катерина Попоска И покрај напорите на Министерството за транспорт и врски да привлече концесионер кој би го изградил аеродромот на вода во Охридското Езеро, инвеститорите не се многу заинтересирани за проектот. До зацртаниот рок од Министерството-10 декмври, интерес покажала само една компанија. Надлежните не обелоденуваат која е и од каде е компанијата која за сега е единствената која сака да го изгради хидроаеродромот во Охрид. “По објавеното барање за изразување на интерес за учество во меѓународен повик за изградба на нов аеродром на вода на Охридско Езеро до Министерството за транспорт и врски е доставено едно барање за изразување интерес. Барањето ќе биде разгледано и ќе биде одлучено во однос на понатамошната реализација на овој проект за што дополнително ќе ја информираме јавноста“, кусо објаснуваат од Министерството. Извори од Министерството откриваат дека очекувале поголем интерес од инвеститорите за проектот и дека на некоја од следните владини седници ќе одлучат што понатаму во однос на проектот. Како што веќе објави Фактор, министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, веќе и на хартија ги прецизира детаљите за проектот, дополнувајќи го текстот на Правилникот за посебните услови за планирање, проектирање, изградба и реконструкција на аеродром. Како треба да изгледа хидроаеродромот? Измените и дополнувањата на овој Правиилник наложуваат минималната должина на пловниот канал за слетување и полетување на хидроавиони да изнесува 1.500 метри, минималната широчина 150 метри, додека минималната длабочина и најголемата дозволена висина на бранови за пловниот канал за слетување и полетување на хидроавиони се одредени со техничките карактеристики на хидроавионот за кој аеродромот на вода е проектиран. Минималната широчина на основната патека за пловниот канал треба да изнесува 300 метри, а должината треба да е за 150 метри поголема од должината на пловниот канал сметано од двата негови краја. Минималната широчина на каналот кој ги поврзува пловниот канал за слетување и полетување со пристаништето треба да изнесува 45 метри, а широчината на неговата основна патека треба да изнесува 75 метри. Според информациите до кои дојде Фактор, на аеродромот на вода треба да се обезбеди и површина за пристанување и закотвување наменета за прифат и отпрема на хидроавиони, патници, багаж и стока како и за паркирање и одржување на авионите на вода. Површината треба да биде доволна за безбедно пристанување и закотвување на потребниот број на хидроавиони, за да се обезбеди сигурно растојание од најмалку 7,5 метри помеѓу хидроавионите и сите други објекти, пишува во новиот Правилник. Владата за сега не одлучила дали ако го гради хидроаеродромот во Охрид ќе бара тоа да го направи концесионер, проектот ќе се реализира преку јавно - приватно партнерство, со што партнерот ќе биде одговорен за имплементација и реализација на проектот. Реализацијата на целиот проект вклучува финансирање, проектирање, изградба, оперирање и одржување на новиот аеродром на вода.

Можеби ќе ве интересира

Шефот на Nvidia гледа „спас“ во нуклеарната енергија

Шефот на Nvidia гледа „спас“ во нуклеарната енергија

ЕВРОПСКИОТ СУД ПРЕСЕЧЕ - познатиот германски синџир супермаркети ги измамил клиентите со реклами за попусти

ЕВРОПСКИОТ СУД ПРЕСЕЧЕ - познатиот германски синџир супермаркети ги измамил клиентите со реклами за попусти

ПОЗНАТ МОДЕН СИНЏИР ГИ ЗАТВАРА СИТЕ СВОИ ПРОДАВНИЦИ! организираат аукција за да се ослободат од имотот

ПОЗНАТ МОДЕН СИНЏИР ГИ ЗАТВАРА СИТЕ СВОИ ПРОДАВНИЦИ! организираат аукција за да се ослободат од имотот

„ДЕНЕС ИМАМЕ ПРИЧИНА ДА СЕ ГОРДЕМЕ“: еве што порача Битиќи преку социјалните мрежи

„ДЕНЕС ИМАМЕ ПРИЧИНА ДА СЕ ГОРДЕМЕ“: еве што порача Битиќи преку социјалните мрежи

ПРВ ПАТ ВО ИСТОРИЈАТА: Холандија произведе повеќе од 50 проценти од електричната енергија од обновливи извори

ПРВ ПАТ ВО ИСТОРИЈАТА: Холандија произведе повеќе од 50 проценти од електричната енергија од обновливи извори

ДАЛИ АМАЗОН ЌЕ ГИ ИЗГУБИ РАБОТНИЦИТЕ - по најавата за враќање во канцеларија, 73 отсто од вработените најавуваат откази

ДАЛИ АМАЗОН ЌЕ ГИ ИЗГУБИ РАБОТНИЦИТЕ - по најавата за враќање во канцеларија, 73 отсто од вработените најавуваат откази

НЕВРАБОТЕНОСТ ВО ГЕРМАНИЈА: За колку се зголеми?

НЕВРАБОТЕНОСТ ВО ГЕРМАНИЈА: За колку се зголеми?

ЕВРОСТАТ: Цените на житарките во Европската Унија се намалија за 14 отсто

ЕВРОСТАТ: Цените на житарките во Европската Унија се намалија за 14 отсто

АРГЕНТИНА: Државата тоне во сиромаштија

АРГЕНТИНА: Државата тоне во сиромаштија