Цените на угостителските услуги повторно се зголемени
Објавено во: Економија 05 Септември, 2025 18:24
Цените на угостителските услуги во август 2025 година во однос на истиот месец лани се зголемени за 4,9 отсто. Цените на угостителските услуги во август 2025 година се зголемени за 0.1 отсто во однос на претходниот месец, објави Државниот завод за статистика(ДЗС).
Цените на угостителските услуги во периодот јануари – август 2025 година во однос на истиот период од минатата година се зголемени за 5,3 отсто, додека во однос на декември 2024 година зголемувањето е 1,8 отсто.
Цените на храната во угостителските објекти во август 2025 година во однос на август 2024 година се повисоки за 7,8 отсто, на алкохолните пијалоци за 9,4 отсто и на безалкохолните пијалоци за 6,2 отсто. Цените за ноќевања во истиот месец се намалени за 6,6 отсто.
Цените во угостителството, по групи, во август 2025 година во однос на јули 2025 година се зголемени кај групата Алкохолни пијалаци за 1,3 отсто и групата Безалкохолни пијалаци за 0,1 отсто, додека кај групите Храна и Ноќевања не се забележани промени.
foto freepik.com
* Македонска берза и оваа година во соработка со Фактор доделува повеќе награди во различни категории за „Акција на годината“ при тргувањето со хартии од вредност.
Еден од критериумите за доделување на признанијата ќе биде и мислењето на јавноста. Гласањето ќе се одвива до 12 декември, а предвиден термин за доделувањето на самите награди е 23 декември.
Од таму, може да гласате за едно од следните котирани друштва:
Можеби ќе ве интересира
Цени во најсеверната продавница во светот, поевтино е од САД
Хрвати се иселиле во Полска, тврдат дека земјата е драстично подобра од Хрватска
Обидот за увоз на берачи од Бангладеш и Пакистан не успеа во соседството
БДП СЕ ЗГОЛЕМИ ЗА 3.8 ОТСТО: Кои сектори се со најголем раст?
Среброто привлекува сè поголемо внимание од купувачите, eве зошто...
Димитриеска-Кочоска: Немам информација дека доцни породилното
ПРЕДНОВОГОДИШНО РИПНАЛЕ ЦЕНИТЕ НА УГОСТИТЕЛСКИТЕ УСЛУГИ: Еве што покажува статистиката





