14 Април, 2024
0.0253

„Да ги слушнеме и гушнеме“ кампања на Халкбанк посветена на оние што нè пораснаа

Објавено во: Мои пари 04 Октомври, 2022

Добивај вести на Viber

Со креативни билборди поставени на неколку места низ Скопје, Халкбанк ја најавува новата кампања „Да ги слушнеме и гушнеме“. Топлата и емотивна порака е испратена преку силни илустрирани сцени од секојдневието на повозрасните луѓе.

„Да ги слушнеме и гушнеме“ тргнува од прашањето: Што им е потребно на постарите за да почувствуваат задоволство или радост? Најважно е да се чувствуваат корисно. Да почувствуваат дека ни се потребни, да им покажеме дека имаат уште многу што да понудат. Да им покажеме дека староста не е пречка, туку извор на мудрост. Оваа генерација е неисцрпен извор на љубов и знаење, што ни се потребни на сите, бидејќи нашата заедница и култура не се темелат само на делата на научници, интелектуалци, јавни личности, туку и на безброј вредности од анонимните херои што ги среќаваме секојдневно, со кои сме пораснале или од кои сме учеле. Токму затоа Халкбанк проектот симболично го започна на 1 октомври, Светскиот ден на старите лица, а вчера и со средба со пензионираните колеги, кои го споделија своето искуство и знаење со сегашните вработени.

-„Да ги слушнеме и гушнеме“ им се обраќа на помладите, на децата и на внуците, кои во трката со брзото секојдневие некогаш и не можат да одвојат време за своите родители, баби и дедовци. Ова е повик за освестување за секој од нас, дека од постарите можеме да научиме многу, бидејќи тие се чувари на мудроста. Ние започнавме со нашите повозрасни колеги, кои се веќе во пензија, затоа што сметаме дека имаат уште многу што да пренесат на оние кои сега седат на нивното работно место. Искуството на постарите за нас е инспирација и, впрочем, тоа е една од максимите или активностите и на оваа голема кампања, на која се надеваме дека ќе се приклучат многу организации и здруженија и која треба да допре до што повеќе луѓе – вели Маја Наумовска - Савеска од Халкбанк АД Скопје.

„Да ги слушнеме и гушнеме“ ќе се одвива во неколку етапи, во соработка со повеќе категории граѓани: пензионерски здруженија, домови за стари лица, училишта и градинки низ целата земја. Интегрираната кампања обединува најразлични активности и ќе се одвива на сите канали за комуникација, вклучувајќи ја и документаристичката компонента. 

ПР објава

Можеби ќе ве интересира

Голем интерес за услугата OneID на вебинарот организиран од КИБС и Nextsense

Голем интерес за услугата OneID на вебинарот организиран од КИБС и Nextsense

Samsung Electronics е на врвот на глобалниот пазар на телевизори 18 години по ред

Samsung Electronics е на врвот на глобалниот пазар на телевизори 18 години по ред

„Си беше еднаш“ е ковчеже со најубавите бајки што ќе останат во наследство за следните генерации

„Си беше еднаш“ е ковчеже со најубавите бајки што ќе останат во наследство за следните генерации

Samsung прославува декада на лидерство на светскиот пазар за soundbar-звучници

Samsung прославува декада на лидерство на светскиот пазар за soundbar-звучници

10 причини зошто твојот глас е важен и зошто „Не е до нив, до тебе е“

10 причини зошто твојот глас е важен и зошто „Не е до нив, до тебе е“

Мал, но моќен: поздравете го потполно екектричниот мал SUV Volvo EX30!

Мал, но моќен: поздравете го потполно екектричниот мал SUV Volvo EX30!

Porsche Panamera, Audi Q8 и Volkswagen ID.7 се победници! Доделени наградите Златно Тркало 2024

Porsche Panamera, Audi Q8 и Volkswagen ID.7 се победници! Доделени наградите Златно Тркало 2024

УНИБанка направи голем чекор кон енергетска независност, активираше фотоволтаична централа на управната зграда

УНИБанка направи голем чекор кон енергетска независност, активираше фотоволтаична централа на управната зграда

КБ пакети за ред во твоите лични финансии и за полесен ден

КБ пакети за ред во твоите лични финансии и за полесен ден