20 Април, 2024
0.0406

„Да ги слушнеме и гушнеме“ кампања на Халкбанк посветена на оние што нè пораснаа

Објавено во: Мои пари 04 Октомври, 2022

Добивај вести на Viber

Со креативни билборди поставени на неколку места низ Скопје, Халкбанк ја најавува новата кампања „Да ги слушнеме и гушнеме“. Топлата и емотивна порака е испратена преку силни илустрирани сцени од секојдневието на повозрасните луѓе.

„Да ги слушнеме и гушнеме“ тргнува од прашањето: Што им е потребно на постарите за да почувствуваат задоволство или радост? Најважно е да се чувствуваат корисно. Да почувствуваат дека ни се потребни, да им покажеме дека имаат уште многу што да понудат. Да им покажеме дека староста не е пречка, туку извор на мудрост. Оваа генерација е неисцрпен извор на љубов и знаење, што ни се потребни на сите, бидејќи нашата заедница и култура не се темелат само на делата на научници, интелектуалци, јавни личности, туку и на безброј вредности од анонимните херои што ги среќаваме секојдневно, со кои сме пораснале или од кои сме учеле. Токму затоа Халкбанк проектот симболично го започна на 1 октомври, Светскиот ден на старите лица, а вчера и со средба со пензионираните колеги, кои го споделија своето искуство и знаење со сегашните вработени.

-„Да ги слушнеме и гушнеме“ им се обраќа на помладите, на децата и на внуците, кои во трката со брзото секојдневие некогаш и не можат да одвојат време за своите родители, баби и дедовци. Ова е повик за освестување за секој од нас, дека од постарите можеме да научиме многу, бидејќи тие се чувари на мудроста. Ние започнавме со нашите повозрасни колеги, кои се веќе во пензија, затоа што сметаме дека имаат уште многу што да пренесат на оние кои сега седат на нивното работно место. Искуството на постарите за нас е инспирација и, впрочем, тоа е една од максимите или активностите и на оваа голема кампања, на која се надеваме дека ќе се приклучат многу организации и здруженија и која треба да допре до што повеќе луѓе – вели Маја Наумовска - Савеска од Халкбанк АД Скопје.

„Да ги слушнеме и гушнеме“ ќе се одвива во неколку етапи, во соработка со повеќе категории граѓани: пензионерски здруженија, домови за стари лица, училишта и градинки низ целата земја. Интегрираната кампања обединува најразлични активности и ќе се одвива на сите канали за комуникација, вклучувајќи ја и документаристичката компонента. 

ПР објава

Можеби ќе ве интересира

ФОТО-ВЕСТ: Караванот на ДИК ги посети Штип, Конче, Струмица, Куманово и Старо Нагоричане

ФОТО-ВЕСТ: Караванот на ДИК ги посети Штип, Конче, Струмица, Куманово и Старо Нагоричане

Еуромакс Ресоурцес со последно предупредување пред арбитража за рудникот за бакар „Иловица-Штука“

Еуромакс Ресоурцес со последно предупредување пред арбитража за рудникот за бакар „Иловица-Штука“

Д-р Неле Карајлиќ: Третиот дел на „Солунска 28“ е роман за сексот, дрогата и рокенролот, со носталгија за 80-тите години

Д-р Неле Карајлиќ: Третиот дел на „Солунска 28“ е роман за сексот, дрогата и рокенролот, со носталгија за 80-тите години

Подготовката за пат не е целосна без Visa Travel на Халкбанк

Подготовката за пат не е целосна без Visa Travel на Халкбанк

Работете за најголемите светски брендови од Македонија: Секој нов вработен добива бонус за добредојде – се бара само 1 услов!

Работете за најголемите светски брендови од Македонија: Секој нов вработен добива бонус за добредојде – се бара само 1 услов!

ТЕ ЧЕКА ВЕЛИГДЕНСКА СРЕЌА ВО СКОПЈЕ СИТИ МОЛ!

ТЕ ЧЕКА ВЕЛИГДЕНСКА СРЕЌА ВО СКОПЈЕ СИТИ МОЛ!

Втора конференција „Чувари на мудроста“ BACK 2 BACK: Спојуваме генерации раскажувајќи успешни приказни

Втора конференција „Чувари на мудроста“ BACK 2 BACK: Спојуваме генерации раскажувајќи успешни приказни

Општина Сопиште како Финска: Гризли Иглос е новата уникатна атракција

Општина Сопиште како Финска: Гризли Иглос е новата уникатна атракција

Светот на Биби на 36. издание на Саем на книга

Светот на Биби на 36. издание на Саем на книга