Договореното е најсигурно: Нова кампања за земјоделци тешка 32 илјади евра
Објавено во: Агробизнис
25 Март, 2013
Добивај вести на Viber
За речиси 32 илјади евра маркетинг агенцијата Маркет Висион во следните 12 месеци ќе прави рекламна кампања „Договореното е најсигурно“. Нарачател е Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство со намера да ја промовира и да ја зајакне свеста кај земјоделците за договорен пласман на земјоделските производи, за придобивките и сигурноста на договореното производство и договорениот откуп.
Притоа преку телевизиски видео спотови, постери, флаери и реклами во неколку дневни весници, Министерството преку оваа кампањата ќе ја објаснува и законската регулатива согласно Законот за земјоделстви и рурален развој и санкциите кои се однесуваат на производителите на земјоделски производи и на откупувачите на земјоделските производи.
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.