ГЕРМАНСКИ СИНЏИР ГИ ОТВОРА СВОИТЕ ПРВИ СУПЕРМАРКЕТИ ВО СРБИЈА - еве каде сѐ ги има и каква храна ќе се продава
Објавено во: Економија 23 Април, 2024
Меѓународниот трговски синџир од Германија, Mix Markt, официјално го најави отворањето на своите први малопродажни продавници во Србија на 29 април оваа година.
Новите супермаркети ќе бидат лоцирани на две локации во Белград, на улицата „Сараевска“ и на улицата „27 март“, како и во Нови Сад, на булеварот „Ослободување“.
Како што е наведено на нивната веб-страница, станува збор за супермаркет кој нуди нетипичен избор на источноевропска храна.
„Со отворањето на нови продавници во Србија, Микс Маркт ја покажува својата посветеност да го прошири своето присуство на светскиот пазар и да им обезбеди на клиентите подобри услови за удобно и пријатно искуство за купување. Овој потег зборува и за доверба во српската економија и потенцијал за раст на побарувачката на потрошувачите во земјата. Отворањето на нови продавници во Србија ќе им даде можност на локалното население и посетителите да избираат од различни производи и да ги запознаат со нови брендови и производи. Тоа ќе придонесе и за развој на економијата на регионот и отворање нови работни места“, соопштуваат од компанијата.
Mix Markt е основана од тројца Германци од Казахстан
Малопродажниот синџир на прехранбени производи Микс Маркт е специјализиран за продажба на меѓународни производи, особено оние од Источна Европа и зазема водечка позиција во Европа. Неговиот асортиман вклучува стоки од пазарите на Русија, Украина, Балтикот, Балканот и други.
Компанијата е основана во 1997 година, а денес работи на 360 локации низ Европа. Основана е од тројца Германци од Казахстан, Валдемар Волкер, Артур Штајнхауер и Петер Шују, кои ја отворија првата продавница во Ерлингхаузен, Германија.
Германскиот ланец е бренд и дел од групацијата Монолит, која и ги снабдува со производи. До шеесет проценти од стоките што се продаваат во филијалите на Микс-Маркт доаѓаат од оваа веледрогерија, која работи и со други партнери.
Бонитет.ком
Фото: Принтскрин Youtube
* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.