ИЗБРАНИ СЕ НАЈДОБРИТЕ ГЕРМАНСКИ РАБОТОДАВЦИ: На прво место е компанијата која е присутна и во Македонија
Објавено во: Економија 20 Јануари, 2025
Големото истражување на Stern и Statista меѓу 34.000
вработени покажува кои работодавци се меѓу најдобрите во Германија.
Еден особено се издвојува на листата на најдобри работодавци. Кој излезе со број еден?
„Најпопуларниот работодавач во Германија е dm-Drogerie-Markt. „Ова е резултат на голема студија за угледот на работодавачот, спроведена од списанието Stern и компанијата за истражување на пазарот Statista“, се вели во соопштението за печатот за истражувањето. Малопродажниот синџир се искачи од четвртото на првото место на листата од 650 работодавачи во споредба со претходната година, пренесува Fenix Magazine.
Второто место го зазема производителот на спортска опрема „Адидас“, кој минатата година го освои првото место. На подиумот се искачи и Google Germany (5-то место минатата година).
„Едно од најголемите достигнувања оваа година е на компанијата Teekanne на седмото место – подобрување за повеќе од 50 места“, продолжува соопштението за печатот.
Германскиот вселенски центар DLR повторно го освои 8-то место. Фармацевтската компанија Boehringer Ingelheim е на 9-то место (15-то место минатата година), првите десет ги комплетира производителот на кондиторски производи Lindt & Sprüngli Deutschland (6-то место минатата година).
Carglass го предводи патот кога станува збор за млади професионалци
Како дел од истражувањето, онлајн платформата за статистика Statista анализирала и аспекти кои играат особено важна улога во добрите перформанси на компаниите.
„Малопродажниот синџир ДМ го освои и првото место на дополнителното рангирање на најдобри работодавачи за жени. „Во оценката за најатрактивната компанија за млади професионалци, синџирот на сервиси за автомобили Carglass е во првите редови“, се наведува во соопштението.
Како беше спроведена анкетата?
За студијата, повеќе од 34.000 вработени беа прашани преку онлајн панели дали би го препорачале нивниот работодавец и нивната индустрија како работодавец. Сите компании со најмалку 500 вработени во Германија можеа да гласаат. „Компаниите не можеа самите да аплицираат за истражувањето. За студијата беа искористени вкупно еден милион прегледи. „Истражувањето беше спроведено од 8 мај до 10 јули 2024 година“, се вели во соопштението.
EPA-EFE/RONALD WITTEK