07 Октомври, 2024
0.0331

Ќе и покажат ли „Visa“ и „Coca-Cola“ црвен картон на ФИФА?

Објавено во: Економија 30 Мај, 2015

Добивај вести на Viber

Корупцискиот скандал кој ја стересе оваа недела ФИФА, ги натера корпоративните спонзори на раководниот орган на фудбалот да доживее сериозни грижи, но маркетинг моќта на најпопуларната игра во светот е толку голема што прекинот на врските нема да биде лесно, коментира во своја анализа „The Wall Street Journal“.

Светскиот фудбал нуди незаменлива платформа преку која брендовите можат да ги испратат своите пораки на пазарите во развој, кои се од витално значење за нивниот раст. Иако многу од спонзорите на ФИФА најавија загриженост поради обвинувањата за корупција која обвинителството на  САД ги упати кон 14 лица, поврзани со организацијата оваа недела, ниту еден од нив засега не се повлекува од своите договори.

„Visa Inc“. изјавиле дека сака радикални промени во ФИФА , за да не го раскине договорот, кој инаку истекува во 2022 година. Други големи спонзори, како „Adidas“ и „McDonald's“, исто така, изразија загриженост, додека „Coca-Cola“, која е спонзор на организацијата од повеќе од три децении, изјавиле дека со спорот „е расипана мисијата и идеалите на Светското првенство во фудбал на ФИФА “.

„Компаниите се загрижени (дали да продолжат да работат со ФИФА ), но сепак на крајот станува збор за бизнис“, вели Роб Празмарк кој ги води преговорите за договорите на ФИФА со компаниите преку својата маркетинг агенција „21 Sports & Entertainment Marketing Group Inc“.

„Дали потенцијалните добивки го надминуваат негативниот ризик? Одговорот е - да“, додал тој.

„ФИФА “ засега не одговора на барањето за коментар по повод ефектот на обвиненијата врз договорите за спонзорство.

Многу спонзори работат со „ФИФА “ со години, дури и децении во некои случаи, покрај постојаните обвинувања за корупција и незаконско однесување во организацијата. Само за оваа година „ФИФА “ се соочува со секакви проблеми - од наводна злоупотреба на мигранти, стотици фудбалските стадиони во Катар, до мито за избор на домаќин на Светското фудбалско првенство, организирано на секои четири години.

Во 2011 година организацијата започна истрага против двајца од своите членови по обвиненијата за поткуп. Неколку спонзори, вклучувајќи ги „Adidas“ и „Coca-Cola“, тогаш објавија изјави со кои изразија загриженост во врска со инцидентите, но не и прекин на своите договори.

Можеби ќе ве интересира

ГЕРМАНСКИТЕ КОМПАНИИ ОЧЕКУВААТ СО ВЕШТАШКАТА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА ДА ЈА ЗГОЛЕМАТ ПРОДУКТИВНОСТА: Еве во кои сектори најмногу ќе ја користат

ГЕРМАНСКИТЕ КОМПАНИИ ОЧЕКУВААТ СО ВЕШТАШКАТА ИНТЕЛИГЕНЦИЈА ДА ЈА ЗГОЛЕМАТ ПРОДУКТИВНОСТА: Еве во кои сектори најмногу ќе ја користат

БОГАТИТЕ СЕ ПОВЕЌЕ ЗАИНТЕРЕСИРАНИ ЗА GOLDEN VISA: Три европски земји имаат најатрактивни програми

БОГАТИТЕ СЕ ПОВЕЌЕ ЗАИНТЕРЕСИРАНИ ЗА GOLDEN VISA: Три европски земји имаат најатрактивни програми

ТРЕСКАТА „НОЌ НА ВЕШТЕРКИТЕ“ ЌЕ ДОНЕСЕ СКОРО 12 МИЛИЈАРДИ ДОЛАРИ НА АМЕРИКАНСКАТА ЕКОНОМИЈА Приходите може да бидат поголеми одбожиќната продажба

ТРЕСКАТА „НОЌ НА ВЕШТЕРКИТЕ“ ЌЕ ДОНЕСЕ СКОРО 12 МИЛИЈАРДИ ДОЛАРИ НА АМЕРИКАНСКАТА ЕКОНОМИЈА Приходите може да бидат поголеми одбожиќната продажба

НЕВЕРОЈАТНА ЗАРАБОТКА НА ОКТОБЕРФЕСТ, КЕЛНЕРИТЕ СТИГНУВААТ И ДО 10.000 ЕВРА НЕТО: Шеторите имаат промет и до девет милиони евра

НЕВЕРОЈАТНА ЗАРАБОТКА НА ОКТОБЕРФЕСТ, КЕЛНЕРИТЕ СТИГНУВААТ И ДО 10.000 ЕВРА НЕТО: Шеторите имаат промет и до девет милиони евра

НЕМААТ РАБОТНИЦИ, ПА КОРИСТАТ ВЕШТАЧКА ИНТЕЛЕГЕНЦИЈА: Јапонија вака го решава овој проблем

НЕМААТ РАБОТНИЦИ, ПА КОРИСТАТ ВЕШТАЧКА ИНТЕЛЕГЕНЦИЈА: Јапонија вака го решава овој проблем

ЗЕМЈИТЕ НА ПОРАНЕШНА СФРЈ ЛЕЖАТ НА БОГАТСТВА, САМО СЛОВЕНИЈА БУКВАЛНО НЕМА НИШТО: Но, тие се побогати од сите заедно

ЗЕМЈИТЕ НА ПОРАНЕШНА СФРЈ ЛЕЖАТ НА БОГАТСТВА, САМО СЛОВЕНИЈА БУКВАЛНО НЕМА НИШТО: Но, тие се побогати од сите заедно

ВО ЕДЕН ЕВРОПСКИ ГРАД СЕКОЈ МОЖЕ ЛЕСНО ДА НАЈДЕ РАБОТА: Стапката на невработеност таму изнесува помалку од два отсто

ВО ЕДЕН ЕВРОПСКИ ГРАД СЕКОЈ МОЖЕ ЛЕСНО ДА НАЈДЕ РАБОТА: Стапката на невработеност таму изнесува помалку од два отсто

НА ПОВИДОК МЕГА ПРОИЗВОДИТЕЛ НА АВТОМОБИЛИ: Во преговорите влегуваат премиум брендови

НА ПОВИДОК МЕГА ПРОИЗВОДИТЕЛ НА АВТОМОБИЛИ: Во преговорите влегуваат премиум брендови

На покана на ЕИБ, Анѓушев говореше за поставување батерии на фотоволтаични електрани во Штип

На покана на ЕИБ, Анѓушев говореше за поставување батерии на фотоволтаични електрани во Штип