КИНА ЈА ЗАБРЗУВА ДИГИТАЛНАТА ТРАНСФОРМАЦИЈА НА ПРОИЗВОДСТВЕНИОТ СЕКТОР - придобивки за компаниите и намалени трошоци
Објавено во: Економија 14 Мај, 2024
ПЕКИНГ - Кина почна да канализира повеќе енергија во дигиталната трансформација на својот производствен сектор, со цел да поттикне нови квалитетни производни сили и да го зајакне економскиот моментум.
За време на неодамнешниот состанок на извршната власт, Државниот совет усвои акционен план насочен кон унапредување на дигитализацијата на производството. Планот вклучува мерки за исполнување на потребите на производството низ различни сценарија, забрзување на технолошкиот напредок и подобрување на напорите за поддршка кои се движат од поставување стандарди до градење на сервисни платформи.
Дигиталната трансформација е клучна за унапредување на новата индустријализација и изградбата на модернизиран индустриски систем, било одлучено на состанокот.
Како што кинеските производители влегоа во критична фаза во нивната дигитална промена, најновите владини политики ќе им дадат насоки да го забрзаат нивниот дигитален погон и да ја олеснат технолошката примена и иновација, сметаат експертите.
Жу Мингхао, професор на Универзитетот Џиаотонг во Пекинг, рече дека дигитализираната производствена индустрија е клучна за развојот на нови квалитетни производни сили, бидејќи длабоката интеграција на дигиталната економија и реалната економија ќе создаде нови деловни форми, нови модели и нови услуги. .
За три последователни години, Кина почна пилот-проекти за паметно производство, градејќи 421 демонстративна фабрика на национално ниво заедно со над 10.000 дигитални работилници на провинциско ниво и паметни фабрики.
Технологиите, како што се вештачката интелигенција и дигиталните близнаци се применети во повеќе од 90 проценти од погоните за демонстрација. 5G е промовиран во голем обем во инспекција на квалитет, производство и рударство, и други полиња. Индустрискиот интернет сега ги опфаќа сите главни сектори, со воспоставени преку 200 примери на апликации.
Прифаќањето на дигиталниот тренд донесе опипливи придобивки за бројни производители низ целата земја. На пример, Jiangxi Huayuan Knitting Co., Ltd., лоцирана во источната кинеска провинција Џиангкси, претходно мораше да произведе минимум 200 кг производи за да генерира 1 кг примероци, за машините да продолжат да работат. Сепак, по над 10 милиони јуани (околу 1,41 милиони американски долари) надградба на дигиталната енергија, компанијата значително го минимизираше производствениот отпад и ги намали трошоците.
Гао Венген, менаџерот на Huayuan, рече дека компанијата сега може да произведе 2 грама облека по иста единечна цена како и производството на 2 тони.
Ваквите дигитални промени резултираа со намалување за 9 процентни поени на процентот на производствени индустрии кои трошат голема енергија во вкупната потрошувачка на енергија на Џиангкси во текот на изминатите две години, во споредба со раниот период на 13-тиот петгодишен план (2016-2020). Покраината сега има за цел да постигне дигитална трансформација во над 10.000 претпријатија за околу две години.
На состанокот на Државниот совет беше истакната поддршката за дигиталната транзиција на малите и средни претпријатија (МСП), особено охрабрувајќи ги да ја надградат својата опрема и технологии.
Жу повика на напори за поттикнување на група специјализирани технолошки компании способни да обезбедат приспособени и економични решенија за трансформација прилагодени на потребите на малите и средните претпријатија.
За време на инспекциската турнеја минатата недела во провинцијата Жеџијанг во источна Кина, главна производствена база, кинескиот вицепремиер Џанг Гуокинг ја истакна потребата од поддршка за дигиталната трансформација на малите и средните претпријатија.
Кина ќе ги подобри јавните услуги за малите и средните претпријатија и ќе им помогне во изострувањето на нивните деловни рабови, така што ќе можат да се појават поиновативни фирми кои користат специјализирани и софистицирани технологии за да создадат нови и уникатни производи, рече Џанг
Извор и Фото: Ксинхуа* Наградата се доделува на котирано друштво, избрано со гласање преку онлајн анкета на веб страниците на Берзата и интернет порталот „Фактор“, кој е партнер на Берзата во доделувањето на оваа награда. Гласањето се врши паралелно на двете веб страници и акцијата на издавачот што ќе има најмногу гласови од двете анкети збирно, ќе биде прогласена за Акцијата на годината по избор на јавноста за 2024 година.
Предмет на анкетата е листа од десет котирани акции, избрани врз основа на остварениот промет и транспарентноста во нивното работење.